امام جمعه موقت نیر تاکید کرد:

بی اثربودن تحریم ها در صورت اجرای منویات رهبری/پنجم ارديبهشت يادآور معجزه بزرگ الهي

امام جمعه موقت نیر گفت: با اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب تحریم‌های دشمنان بی‌اثر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۳۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام دوستعلی ربانی امام جمعه موقت نیر در جمع نمازگزاران نیری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی با تشریح واقعه طبس، امداد الهی در این روز بزرگ را خاطرنشان ساخت و گفت: در شرایطی که آمریکا به عنوان ابرقدرت جهان سعی داشت با حمله نظامی مخفیانه و نشاندن هواپیماها و بالگردها در صحرای طبس گروگان های خود را آزاد کند شن ها با فرمان الهی به پا خواستند و نقشه شوم آمریکا را برهم زدند.

 امام جمعه موقت نیر تصریح کرد: برخورد هواپیماها و بالگردهای آمریکا به هم و آتش گرفتن و کشته شدن آمریکایی ها در این روز حقانیت نظام اسلامی را نشان داد و آمریکا را با آن قدرت پوشالی اش تحقیر کرد و اثبات کرد خدا با ما است.

 وی افزود: درباره مذاکرات هسته ای، حرفهای امیدوار کننده و نگران کننده زیادی زده می شود. ولی حقیقت آن است که باید همچنان هوشیاری خود را در برابر دشمن حیله گر حفظ کنیم و از تمام ظرفیت های داخلی و حمایت های ملی بهره بگیریم.

شور مذاكره‌كننده با ايران بويژه آمريكا بر انبوهي از سلاح‌هاي هسته‌اي در زرادخانه‌هاي اتمي خود تكيه زده‌اند. آنها كلاهك‌هاي هسته‌اي آماده شليك را به سوي هدف‌هاي مورد نظر قرار داده‌اند.

 حجت الاسلام ربانی تصریح کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری خنثی کننده تمام تحریم ها و تهدیدها است و اقدام تعاملی دولت و ملت، رمز حل مشکلات کشور است.

 امام جمعه موقت نیر افزود: تیم مذاکره کننده ایران باید در برخورد با غرب بسیار هوشیار بوده و همچنان مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده و دشمنان را وادار به تسلیم کنند نه این که در برابر دشمنان تسلیم شوند.

 وی در ادامه با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به خاک یمن اظهار داشت: سازمان ملل و شورای امنیت نه تنها نسبت به موضوع تجاوز عربستان به یمن حساس نیستند بلکه خود تشویق‌کننده برای تجاوز عربستان و چند کشور دیگر به یمن به شمار می‌روند.

 حجت الاسلام ربانی تصریح کرد: آنها که دم از دموکراسی می‌زنند همچون آ‌مریکا و اروپا زمانی که ملت یمن انقلاب کرد و می‌خواهد به پیروزی رسید جلوی آن را می‌گیرند و این موضوع ادعای دموکراسی آنها زیر سؤال می‌برد.

 

ارسال نظرات