رقابت بیش از 200 دانش آموز مشگین شهری در آزمون آیه های تمدن

آزمون آیه های تمدن همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان مشگین شهر با حضور بیش از 200 نفر از دانش آموزان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۵۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آزمون آیه های تمدن با حضور بیش از 200 نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

 ناصر محمدی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان مشگین شهر در حاشیه این آزمون گفت: آزمون مبنا و تکمیل ظرفیت آیه های تمدن سال 94 در مدارس شهرستان مشگین شهر همزمان با سراسر کشور آغاز و برگزار شد.

 وی افزود: در این آزمون بیش از 200 نفر از دانش آموز خواهر و برادر بسیجی شهرستان مشگین شهر داوطلب ورود آزمون طرح آیه های تمدن در رشته های مختلف بودند که جهت ورود به طرح آیه های تمدن با هم رقابت پرداختند و افرادی که حد نصاب نمره مورد نیاز را کسب کنند در طرح پذیرفته شده و تا ورود به دانشگاه از خدمات علمی رایگان برخوردار خواهند شد

وی هدف از طرح آیه های تمدن را ارتقاء بنیه تحصیلی دانش آموزان ، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای ورود به دانشگاه ها است و در این طرح دانش آموزان در سال تحصیلی 95-94 تحت پوشش قرار می گیرند.

 گفتنی است مسئولان مربوطه شهرستان مشگین شهر از محل برگزاري آزمون طرح آيه هاي تمدن بازديد کرده و در جريان نحوه برگزاري اين آزمون قرار گرفت و ضمن تشكر و قدرداني از برگزاركنندگان و عوامل اجرايي اين طرح ، شرايط و نحوه برگزاري و سطح سؤالات اين آزمون را مناسب ارزيابي كردند.

 

 

ارسال نظرات