خدمات رسانی 330 موسسه غیردولتی در حوزه بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: 330 موسسه و مرکز غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی در استان به نیازمندان خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۴۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رویا احمدیان، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: این مراکز در قالب مراکز نگهداری فرزندان بی سرپرست ، مهدهای کودک روستایی و شهری ، موسسات خیریه ، کلینیک های مددکاری و بخشی از اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی است.

وی بیان کرد: وظایف اصلی بهزیستی استان در این ارتباط بیشتر بعد نظارتی و بعضا کمک یا تأمین بخشی از هزینه های آنان به لحاظ امورات واگذار شده می باشد.

احمدیان گفت: این واحدها به همت خیرین استان با اهداف انساندوستانه و خیرخواهانه تاسیس و نیاز های جامعه هدف را در خصوص هزینه های درمان و بیمارستانی ، جهیزیه و ازدواج و هزینه های دانشجویی و حتی مشاوره های رایگان حقوقی تامین می کنند.

احمدیان افزود: بخش های غیردولتی تحت نظارت حوزه امور اجتماعی بهزیستی استان سالانه به بیش از 18هزار نفر از افراد جامعه هدف ارائه خدمات می کند.

وی گفت: بخش های غیردولتی یا سازمان های مردم نهاد تحت نظارت حوزه اجتماعی بهزیستی استان در کنار این خدمات توانسته اند به بیش از یک هزار و 400 نفر شغل ایجاد کنند.

ارسال نظرات