ثبت نام اعتکاف در شهرستان پارس آباد آغاز شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: نام نویسی از متقاضیان اعتکاف از یکشنبه در این شهرستان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۱۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت اسلام حسن باقری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با بیان اینکه آیین اعتکاف در روزهای 12، 13 و 14 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در دو مسجد پارس آباد برگزار می شود، اظهار داشت: مسجد جامع واقع در خیابان امام خمینی(ره) ویژه برادران و مسجد باب الحوائج واقع در جنب مصلی امام خمینی (ره) ویژه خواهران پذیرای معتکفین خواهند بود.

وی افزود: متقاضیان اعتکاف در پارس آباد تا روز پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند به مساجد جامع و امام خمینی (ثبت نام برادران) و اداره تبلیغات اسلامی (ثبت نام خواهران) مراجعه کرده و نام نویسی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد بیان کرد: ارتقاء بصیرت و آگاهی همراه با معنویت از اهداف مهم برنامه های فرهنگی اعتکاف است و اداره تبلیغات اسلامی نیز در این مساجد برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی اجرا خواهد کرد که پیش بینی می‌شود بیش از 400 نفر در سنت حسنه اعتکاف امسال در شهرستان پارس آباد ثبت نام کنند.

باقری، مراسم معنوی اعتکاف را زمینه‌ساز رشد معنویت و تقویت باورهای دینی در افراد دانست و خاطرنشان کرد: اعتکاف ایام خالص شدن و زدودن ناخالصی‌هاست و انسان با استفاده از این لحظات و ساعات می‌تواند زمینه سعادت و خوشبختی خود و دیگران را فراهم سازد.

ارسال نظرات