حجت‌الاسلام‌ مسعودی خبرداد:

۱۵ هزار نفر امسال در استان البرز معتکف می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 150 مسجد در سطح استان البرز میزبان و پذیرای معتکفین در ایام اعتکاف هستند و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته ۱۵ هزار نفر امسال در البرز معتکف می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعباس مسعودی ضمن گرامیداشت هفته معلم، فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و ایام مبارک ماه رجب، اظهار داشت: امسال همانند سنوات گذشته مراسم اعتکاف در مساجد استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و مقدمات این مهم تا حدی فراهم شده است، افزود: 150 مسجد در سطح استان البرز میزبان و پذیرای معتکفین در ایام اعتکاف هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه طبق پیش‌بینی صورت گرفته امسال  15 هزار نفر در استان البرز معتکف می‌شوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان خانم و طلاب خواهر در مساجد دانشگاه خوارزمی و دانشگاه‌ آزادسلامی واحد شهرستان کرج  معتکف می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم و محافل انس با قرآن کریم در ایام اعتکاف در مساجد انجام می‌شود، اظهار داشت: مصلی نماز جمعه شهرستان کرج امسال محل اعتکاف دانشجویان آقا و طلاب برادر است.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به اعزام مبلغان و مبلغات در این ایام به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، بیان کرد: جلسات پرسش و پاسخ و حلقه‌های معرفتی در طول این ایام نیز برپا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها