مدير كل حفاظت محيط زيست استان اردبیل:

شکار غیر مجار در بیله سوار نگران کننده است

آمار شكار غير مجاز در بیله سوار نسبت به سایر شهرهاي استان اردبیل تاسف بار است و بايد با فرهنگ سازي، اطلاع رساني و آگاهي بخشي به مردم، جلوي اين معضل را گرفت.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۲۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، سيد رضا موسوي مدير كل حفاظت محيط زيست استان اردبیل، در جلسه كارگروه مديريت پسماند شهرستان بیله سوار مغان با تاسف بار خواندن شکار غیر مجاز در شهرستان بيله سوار گفت: متاسفانه در شهرستان بيله سوار آمار شكار غير مجاز بيشتر از ساير شهرهاي استان اردبیل است و بايد با فرهنگ سازي، اطلاع رساني و آگاهي بخشي به مردم، جلوي اين معضل را گرفت.

وی به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص حفظ و حراست از آب و خاك، گفت: براي ديدن حجم عظيمي از زباله، نيازي به رفتن به محل هاي دفع زباله هاي شهري نیست بلكه اگر در مسير رفت آمد های روزمره به محل كار و يا حين سفر به اطراف جاده ها و خیابان ها نگاه كنيم به عمق فاجعه پي خواهيم برد.

موسوي از لزوم ايجاد بانك اطلاعات پسماند روستائي، پسماند كشاورزي، گياهي و دامي در منطقه گفت و افزود:. شهرداري و شوراي شهر نسبت به تهيه طرح جامع مديريت پسماند شهرستان مطالعه داشته باشد تا از پراكندگي زباله در اين شهرستان توريستي با جاذبه هاي فرهنگي و تاريخي عميق جلوگيري كرد

ارسال نظرات