صبح دیروز؛

رییس جدید دانشگاه پیام نور تفت معارفه شد+عکس

نشست تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۹۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور تفت صبح دیروز با حضور رییس دانشگاه های پیام نور استان یزد، نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان، امام جمعه و فرماندار تفت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم «ناصر محمدی احمد ابادی» به عنوان ریاست جدید دانشگاه پیام نور تفت معرفی و جایگزین «اکبر ذوالفقاری» شد.

 

«ذوالفقاری» رییس قبلی دانشگاه پیام نور تفت در این مراسم با تشکر و خیر مقدم خدمت مسئولان و مدعوین گفت: بنده بیش از 4سال این مسئولیت را برعهده داشتم و همه تلاشم بر رشد و پیشرفت روز افزون دانشگاه بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر همدلی بین تمام کارکنان و کارمندان بوده است، گفت: همه برنامه ها و پیشرفت هایی که دانشگاه داشته است با همت و تلاش همه کارمندان این دانشگاه بوده است.

ذوالفقاری گفت: دانشگاه پیام نور تفت هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و ان شا الله با تدابیر ریاست جدید، دانشگاه به جای واقعی خود برسد.

ذوالفقاری در پایان به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت، و راه اندازی ازمایشگاه های مختلف، توسعه عمرانی، جذب بودجه 3میلیاردی، احداث مجتمع فرهنگی دانشگاهی، راه اندازی 9رشته کارشناسی ارشد و برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام با حضور وزیر ارشاد را از اهم ان ها دانست

 

رییس جدید دانشگاه نیز با تشکر از حضور مسئولان گفت: امیدوارم بتوانم بارسنگین این مسئولیت را بر دوش بکشم.

«محمدی» گفت: سعی من این است که با تعامل وهمراهی همه مسئولان به جایگاه واقعی دانشگاه پیام نور برسیم.

 


ارسال نظرات