به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)

تئاتر خیابانی در سطح شهر یزد برپا می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع «قضاوت‌های امیرالمؤمنین امام علی (ع)» به مناسبت 13 رجب در سطح شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۰۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بزد،محمدرضا دشتی اظهار داشت: این برنامه با هدف ‏آشنایی مخاطبان با قضاوت‌های امام علی (ع) که در اوج عادلانه بودن، کمتر به آن توجه شده، اجرا می‌شود تا آشنایی بیشتر مخاطبان با این شخصیت ارزشمند حاصل شود.

وی ادامه داد: این تئاتر با دو عنوان از قضاوت‌های امام علی (ع) در 13 مکان در سطح شهر و برخی از مکان‌های آموزشی اجرا خواهد شد.

دشتی خاطر نشان کرد: این برنامه از 12 تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری در یزد اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد مطرح کرد: تاکنون تئاتر خیابانی با موضوعات مختلفی در سطح شهر و مکان‌های پر جمعیت توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار شده که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از مکان‌های اجرا و بازدید از این تئاتر به سایت ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد مراجعه ‏کرده و از جدول اجرای این برنامه اطلاع حاصل کنند.

دشتی همچنین از اجرای طرح «لبخند کعبه» در یزد خبر داد و اظهار داشت: این طرح قرار است به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در سطح مدارس مقاطع راهنمایی و دبیرستان شهر یزد اجرا شود.

این مسئول ادامه داد: این طرح در فاز اول در 15 مدرسه اجرا می‌شود و در طول اجرای آن، دانش‌آموزان و مخاطبان این برنامه با سیره عملی حضرت علی (ع) و سبک زندگی آن امام همام، آشنایی بیشتری پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از مشارکت اساتید حوزه علمیه قم در اجرای این طرح خبر داد و عنوان کرد: اساتید حوزه علمیه قم با حضور در مدارس هدف، به شبهات مطرح در مورد مکتب تشیع و ... پاسخ خواهند داد.

وی بیان کرد: این برنامه نیز قرار است از 7 تا 20 اردیبهشت در سطح مدارس شهر یزد اجرایی شود.

نقل از فارس

ارسال نظرات