نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

اجازه ادغام قانون درمان در وزارت بهداشت را نمی‌دهیم/ نباید شعارهای رنگی داد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در فراکسیون کارگری مجلس اجازه نخواهیم داد قانون درمان که حق کارگران است در وزارت بهداشت ادغام شود چرا که اگر قرار است بنگاه‌ها را آزادسازی کنیم باید سهم کارگر را ببینیم.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۳۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

 

 



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، محمد دامادی در آیین بزرگداشت روز کارگر در سالن اجتماعات شرکت چوب و کاغذ مازندران، اظهار کرد: مرحوم پدرم یک بنا بود و به برکت انقلاب، به جایی رسید که در کرسی قانون‌گذاری خدمت کرد.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اتفاقات اخیری که در تهران افتاد، گفت: اگر می‌خواستیم از رئیس جمهور سابق درباره واردات خودروهای لوکس سئوال کنیم به خاطر این بود که از اتفاقات امروز پیشگیری شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در فراکسیون کارگری، اجازه نخواهیم داد قانون درمان که حق کارگران است در وزارت بهداشت ادغام شود چرا که اگر قرار است بنگاه‌ها را آزادسازی کنیم باید سهم کارگر را ببینیم.

 

دامادی با اشاره به اینکه نباید شعارهای رنگی داد و باید کارگر را درک کنیم، تصریح کرد: کارگری که 520 هزار تومان حقوق می‌گیرد محاسبه کنید که چگونه باید زندگی کند.

 

وی با بیان اینکه یکی در برج میلاد بستنی 600 هزار تومانی می‌خورد و دیگری ماهانه 600 هزار تومان حقوق دریافت می‌کند، بیان داشت: باید از خواب بیدار شویم و این مسائل را ببینیم.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی، امروز کسی نمی‌تواند در جامعه ما زورگویی کند، افزود: درباره دغدغه‌ای که کارگران و معلمان دارند باید احساس مسئولیت کنیم.

 

وی با بیان اینکه جاده ساری به تاکام مرگ‌بار است، خاطرنشان کرد: درباره حادثه مسافران هواپیمایی ماهان  نیز که 12 نفر کشته شدند و به‌راحتی اعلام می‌کنند خطای انسانی بود به وزیر راه و شهرسازی اعلام کردم که این فقط بی‌ثباتی و سوء‌مدیریت است.

 

دامادی در پایان گفت: هر کسی کارگران را فراموش کند انسانیت و کرامت را فراموش کرده و امیدواریم زودتر تحریم‌ها برداشته شود و چرخه تولید به دست کارگران بچرخد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها