خبرهای داغ:

نشست فرهنگی سیاسی در دانشگاه پیام نور شهرستان شاهین دژ برگزار گردید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ در نشست فرهنگی سیاسی در دانشگاه پیام نور شهرستان شاهین دژ به ابعاد مختلف حربه های دشمن در مسائل عقیدتی و سیاسی پرداخته دانشجویان با بصیرت را مدافعین ولایت قلمداد نمودند.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۳۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام امامی به نقش رسانه های بیگانه در اغفال جوانان و نوجوانان مورد واکاوی قرار داد و با یادآوری این موضوع که می بابیست با بینش صحیح و انقلابی ترفندهای دشمنان را شناخت افزود: هم اینک شبیخون فرهنگی دشمن در سطح وسیعی آحاد مختلف جامعه را هدف گرفته است که می بایست در تمامی ابعاد و از سوی دست اندر کاران اهداف بیگانه دائما رصد شده و راهکارها مقابله مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: الحمدو لله ملت بزرگ ایران با رهبریهای داهیانه حضرت امام خامنه ای ( مد ظله) ترفندهای دشمنان را خنثی کرده و مردم فهیم ایران اسلامی بخصوص دانشجویان در این میان در پیروی از منویات معظم له در خط مقدم بوده و هستند و در برهه ای مخلف این موضوع را ثابت کرده اند و امروز دشمنان از این موضوع در هراس و لگام گسیختگی قرار گرفته اند .

امامی دروغ پردازی، القاء ناصحیح اخبار، غلو، برچسب زدن، نا امید کردن، و مولفه های دیگر دشمن را به عنوان سلاح آنان برشمردند.

موضوعات مطرح شده از سوی سخنران برنامه ، با استقبال خوبی از سوی داشجویان مواجه بود و ابراز رضایت دانشجویان را فراهم ساخت.

ارسال نظرات