خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام سالک:

محور حرکت برای حل مشکلات اقتصادی رشد تولید ملی است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه نباید برای حل مشکلات داخلی امیدمان به رفع تحریم‌ها باشد، تاکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید محور حرکت رشد تولید ملی باشد.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۱۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور و تاکید ایشان براینکه "کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان، ژنو و نیویورک نیست"، اظهار داشت: عملکرد دولت و تیم مذاکره کننده اینگونه در جامعه انعکاس یافته که حل معضلات اقتصادی کشور فقط و فقط به رفع تحریم‌ها و توافق‌نامه با 5+1 وابسته است.

وی ادامه داد: در حالیکه مقام معظم رهبری پیش از این بارها تاکید کردند که محور حرکت رشد تولید ملی است و مولفه‌هایی هم را برای این مسئله دادند اما گویا مسئولان دولتی هنوز به این باور نرسیدند لذا  آقا به صراحت فرمودند رشد تولید ملی ربطی به مذاکرات نیویورک، لوزان و ژنو نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه نباید مذاکرات ژنو، نیویورک و لوزان را به مسائل اقتصادی داخل کشور گره بزنیم، تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری محور حرکت رشد تولید ملی است و ایشان به صراحت به دولتمردان فرمودند که رشد تولید ملی را محور قرار دهید چراکه اگر این اتفاق بیفتد مسئله فساد اقتصادی از بین می‌رود و دست کسانی که پشت پرده هستند، رو خواهد شد.

سالک در پایان سخنان خود تاکید کرد: نباید امیدمان برای حل مشکلات داخلی به رفع تحریم‌ها باشد بلکه باید روی رشد ملی سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد
کلید را به سمت راست بکشید
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها