فرمانده سپاه لرستان:

10 هزار نفر از مردم لرستان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می کنند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: 10 هزار نفر از مردم لرستان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۵۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه ستاد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) که در محل استانداری لرستان برگزار شد، گفت: همزمان با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) 10 هزار نفر از مردم لرستان در مراسمی که هر ساله در این روز در صحن مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود شرکت می کنند.

وی بر ضرورت اعزام نسل جوان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و افزود: برای اعزام هر چه مطلوب تر زائرین حرم امام خمینی (ره) نیازمند مساعدت دستگاههای اجرایی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) کنگره ای است که رهبر معظم انقلاب هر سال سیاست های کلی و کلان انقلاب اسلامی را در آن تبیین می کنند گفت: امام خمینی(ره) حق حیات معنوی بر گردن همه ما دارند و با این حال باید حقی را که به گردن ما دارند ادا کنیم.

کشکولی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی چتری است که جمهوری اسلامی هم یکی از اقمار آن است گفت: امروز شاهد آثار ضرب شصت انقلاب اسلامی و جنگ نرمی که این انقلاب علیه دشمنان اسلام راه انداخته است هستیم.

ارسال نظرات