با حضور مسئولین

اولین اتاق تعاون شهرستان های استان یزد در اردکان افتتاح شد

همزمان با هفته کار و کارگر و با حضور مسئولین ، اولین اتاق تعاون شهرستان های استان یزد در اردکان افتتاح شد .
کد خبر: ۸۵۱۶۰۰۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حسین اسماعیلی فرماندار اردکان در این مراسم ضمن تبریک هفته کارگر با اشاره به توانایی های جوانان اردکانی در زمینه تشکیل تعاونی ها گفت : راه اندازی اتاق تعاون به نوعی راه اندازی یک اتاق فکر است که در جهت هدایت سرمایه و رسیدن به توسعه متوازن گام برمی دارد .

وی ، اجرای چنین طرح هایی را لازمه پیشرفت هر شهر عنوان کرد و افزود : راه اندازی اتاق تعاون ، آغاز مسیر حرکت به سمت صنایع پاک و نوید بخش مجموعه ای از افکار مردمی است که ما را از دو قطبی شدن دور خواهد کرد .

فرماندار اردکان یکی از اصلی ترین سیاست های دولت را تأمین عدالت برشمرد و اظهار داشت : در این راستا با اختصاص سهام از سوی تعاونی ها به جانبازان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی گوشه ای از کمبودهای این قشر از جامعه پوشش داده شده و تاکنون در این راه مهم گام های ارزشمندی برداشته شده است .

گفتنی است ، اتاق تعاون شهرستان اردکان به عنوان اولین اتاق تعاون شهرستان های استان یزد و نهمین اتاق تعاون شهرستانی در کشور راه اندازی گردیده است .

این مراسم با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان اردکان برگزار شد .

ارسال نظرات