آسفالت و زيرسازي بيش از 30 كيلومتر از راههاي روستايي/گازرساني به 18 روستاي كوثر در سال 93

بيش از 30 كيلومتر از راههاي روستايي و شهري شهرستان كوثر در سال 94 توسط پيمانكار خصوصي زيرسازي و آسفالت مي شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۲۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،جلسه شوراي اداري شهرستان كوثر كه با حضور نماينده شهرستانهاي كوثر و خلخال و همچنين فرماندار كوثر و ديگر روئساي دستگاههاي اجرايي شهرستان در محل فرمانداري كوثر برگزار شد؛ عليرضا عليپور فرماندار كوثر خواستار پيگيري دستگاههاي اجرايي مبني بر آغاز عمليات اجرايي پروژه هاي راكد مانده و همچنين جذب اعتبار در سال 94 شد.

وي ادامه داد: در راستاي خدمات رساني به اهالي شهرستان بخصوص روستا نشينان در سال 94 بيش از 30 كيلومتر از راههاي روستايي و شهري شهرستان كوثر توسط پيمانكار خصوصي زيرسازي و آسفالت مي شود كه در آن سعي مي شود بصورت مستمر با تزريق اعتبارات لازم نسبت به تكميل آسفالت روستاهاي شهرستان اقدام شود.

دكتر جليل جعفري، نماينده شهرستانهاي كوثر و خلخال هم در ادامه از گازرساني به 18 روستاي شهرستان كوثر در سال 93 خبر داد و افزود: در سال قبل به 18 روستاي بخش فيروز و مركزي گازرساني شده است كه اميد مي رود در سال جاري هم با تامين اعتبارات لازم نسبت به گازرساني به روستاها اقدامات شايسته اي صورت گيرد.

وي در پايايان افزود: در سال 94 هيچ محدوديتي در خصوص جذب و تخصيص اعتبار براي پروژه هاي مربوط به آب شرب روستايي و گازرساني به روستاها وجود ندارد و مسئولين بايستي مجدانه با پيگيري پروژه هاي مربوطه نسبت به اتمام و تكميل پروژه هاي آبرساني و گازرساني اقدامات لازم را انجام دهند.

 

ارسال نظرات