فرماندار نیر:

درمانگاه تخصصی خیریه در شهرستان نیر احداث می‌شود

فرماندار شهرستان نیر گفت: با مشارکت و همکاری خیران استان اردبیل درمانگاه تخصصی خیریه در شهرستان نیر احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۴۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر،در بازدید از محل احداث درمانگاه تخصصی شهرستان نیر اظهار داشت: با مشارکت و همکاری خیران استان اردبیل درمانگاه تخصصی خیریه در شهرستان نیر احداث شده و زمینه رفع بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات در این حوزه در شهرستان برطرف می‌شود.

وی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع که اهدایی توسط یکی از اهالی شهرستان بوده احداث شده و در مسیر خدمات‌رسانی به اهالی شهرستان فعالیت می‌کند که اعتبارات و منابع مالی ساخت و تکمیل این درمانگاه اغلب از محل کمک خیران نام‌آشنای استان اردبیل همچون مالک جعفرزاده مقدم و شکری تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: بخشی از اعتبارات این درمانگاه توسط هلال احمر و منابع دولتی تامین می‌شود اما عمده اعتبارات از محل کمک‌های خیران استان تامین شده و احداث می‌شود که امیدواریم هر چه زودتر شاهد احداث و راه‌اندازی این مرکز درمان تخصصی در شهرستان با توجه به نیاز منطقه به این مرکز باشیم.

صمدی گفت: در ابتدا مقرر بوده که از این زمین اهدایی خیر نیری برای ساخت خوابگاه استفاده شود اما با توجه به نیاز شهرستان به احداث درمانگاه تخصصی در منطقه و براساس تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است درمانگاه خیریه تخصصی در این منطقه با مشارکت گسترده خیران احداث شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم شهرستان شود تا زمینه‌های مراجعه مردم شهرستان را به دیگر مناطق برای درمان کاهش دهد.

فرماندار شهرستان نیر با قدردانی از مساعدت‌ها و فعالیت‌های خیران در شهرستان نیر بیان کرد: امیدواریم بتوانیم زمینه‌های حضور و فعالیت همچون گذشته خیران نام‌آشنای استان را در شهرستان نیر شاهد بوده و در حوزه‌های مختلف از ظرفیت و توان این افراد بهره‌مند شویم تا بتوانیم شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر در شهرستان باشیم.

 

ارسال نظرات