کارمندان مازندرانی به اردوهای راهیان‌نور اعزام می‌شوند

فرمانده بسیج ادارات کل مازندران از اعزام کارمندان بسیجی استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۹۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبدالله صالحیان در نخستین همایش پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان در استانداری مازندران اظهار کرد: مسئولان پایگاه‌های مقاومت در ادارات نسبت به هرچه با شکوه برگزار کردن مراسم سوم خرداد و نیز ارتحال امام خمینی(ره) اقدام کنند.

 

وی بیان داشت: برنامه‌های مناسبتی در ادارات باید محتوایی و در مسیر روشن‌گری و بصیرت‌افزایی برگزار شود و مسئولان در این برنامه‌ها اهداف کلان نظام را پیگیری کنند.

 

فرمانده بسیج ادارات کل مازندران در ادامه خواستار فعالیت بیشتر فرماندهان پایگاه بسیج ادارات در فضای مجازی شد و گفت: بسیاری از برنامه‌های راهبردی باید در فضای مجازی منتشر شود که نیاز است از این فضا بیشتر به نفع اهداف مقدس نظام بهره‌برداری شود.

 

وی با اعلام اینکه پایگاه‌های بسیج ادارات نیاز است که برنامه‌های آموزشی را در دستور کار قرار دهند، یادآور شد: در سال گذشته برای بسیاری از بسیجیان ادارات طرح آموزش پدافند غیرعامل برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

صالحیان اضافه کرد: دوره‌های مختلف طرح صالحین به صورت جدی پیگیری و نسبت به اجرایی کردن طرح صالحین اقدام شود و از افراد برجسته و کارشناس در جلسات حلقه‌های صالحین بیشتر استفاده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان‌نور برای بسیج کارمندان مازندران افزود: امسال اعزام راهیان‌نور به مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می‎شود که ابلاغیه به پایگاه‌های مقاومت ادارات نیز اعلام می‌شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج ادارات مازندران گفت: برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام خمینی(ره) از هم‌اکنون در برنامه کاری قرار گیرد.

 

در ادامه ابوالفضل جمشیدی فرمانده حوزه بسیج ادارات مازندران نیز گفت: فعالیت پایگاه‌های بسیج در ادارات استان مطلوب است و برای حفظ این روند نیاز به انسجام بیشتری است.

وی با اشاره برنامه‌ریزی انجام شده برای کمک بسیج کارمندان برای مدیریت مصرف برق در ادارات استان، خواستار همکاری بیشتر فرمانده پایگاه در این زمینه شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات