در سال گذشته

بیش از 730 میلیون ريال خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان گفت : در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال 93 ، بیش از 730 میلیون ریال هزینه شده است .
کد خبر: ۸۵۱۶۷۱۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶


















به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ علیرضا خلیلی با بیان این خبر افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین مسکن مددجویان و نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و زندگی را همواره مدنظر داشته و در کنار سایر خدمات خود در این خصوص نیز فعالیت ها و خدمات قابل توجهی داشته است .

وی گفت : خوشبختانه در سال های گذشته اقدامات کمیته امداد در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد آغاز گردیده و تاکنون بسیاری از خانواده های تحت پوشش از خدمات در این بخش بهره مند شده اند .

علیرضا خلیلی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای روز جامعه هدف کمیته امداد داشتن منزل مسکونی و سرپناه مقاوم است اظهار داشت : در سال گذشته 2 مورد احداث مسکن ، 5 مورد تعمیر کلی و 64 مورد تعمیر جزیی انجام شده که در این راستا بیش از 730 میلیون ریال هزینه شده است .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان تصریح کرد : احداث مسکن ، تعمیر و بهسازی ، اخذ انشعاب آب ، برق ، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی از خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت بوده است .

ارسال نظرات