نشست خبری مسئول عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه بندرعباس

نشست خبری بمناسبت سی و ششمین بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم با مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بندرعباس انجام شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، محمد  سالاری مسئول عقیدتی سیاسی در سپاه ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی و روز معلم گفت: از تاریخ 11 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری هفته عقیدتی و روز معلم نامگذاری شده است .
وی در ادامه افزود: وظیفه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ارتقاء سطح اعتقادی ، معنوی و اخلاقی کارکنان و بسیجیان می باشد لذا برای رسیدن به این هدف با اجرای برخی برنامه های تربیت و تعالی برای بسیجیان و کارکنان در طول سال و برگزاری کلاس های قرآن و آموزشیاری قرآن و دوره های عقیدتی این امکان را فراهم می کند .
وی در ادامه با اشاره به شخصیت شهید مطهری افزود : شهید مطهری به عنوان استاد بزرگ اخلاق در جهت شناساندن اسلام به معنای واقعی تلاش کرد طوری که تمام عمر خود را صرف این کار کرد و با تهیه و تدوین کتابهای متعدد در این راه گام برداشت و امروزه آثار آن شهید بزرگواریکی از منابع مهم برای شناخت مبانی دینی ، اخلاقی مورد استفاده همگان می باشد .
سالاری درادامه با اشاره به اجرای بیش از 35 برنامه در طول هفته برخی برنامه ها را بدین شرح مطرح کرد: گرامیداشت هفته عقیدتی در تمام حوزه های مقاومت در سطح شهر بندرعباس، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در سطح شهر، برگزاری مراسم تجلیل از اساتید ، مربیان و هادیان سیاسی، سرکشی از خانه سالمندان در تازیان ، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم ، برگزاری حلقه های صالحین، برگزاری نشست های روشنگری و اجرای مسابقات کتابخوانی و وبلاگ نویسی.

 

ارسال نظرات