فرماندار نیر خبر داد:

سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی در دهکده توریستی سبلان و قینرجه نیر

فرماندار نیر از سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی در منطقه نمونه گردشگری دهکده توریستی سبلان و قینرجه نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۹۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به همراه معاون خود و فرماندار نیر از منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر بازدید کردند.

 در این بازدید حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به این مطلب که استان اردبیل دارای 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت است گفت: از 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در سطح استان اردبیل هفت منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر است که از این حیث شهرستان نیر در سطح استان اردبیل رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

 وی در ادامه از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری دهکده توریستی سبلان و قینرجه هم خبر داد.

 حاجی زاده به ظرفیت های گردشگری اطراف سد یامچی هم اشاره کرد و از مطالعات امکان سنجی ایجاد کمپینگ تفریحی و اقامتی در محدوده سد یامچی خبر داد.

 در ادامه اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر هم از سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال در منطقه نمونه گردشگری دهکده توریستی سبلان و قینرجه و همچنین سرمایه گذاری10 میلیارد ریال در آبگرم سقزچی و 50 میلیارد ریال در منطقه توریستی بولاغلار خبر داد و خواستار تسریع در روند مطالعه و تصویب طرح جامع و تفصیلی مناطق گردشگری شهرستان و تکمیل زیرساخت های این مناطق شد.

 

 

ارسال نظرات