معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان:

کارنامه عملکرد 600 روزه تیم مدیریتی در لرستان امیدبخش بوده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: کارنامه عملکرد 600 روزه تیم مدیریتی در لرستان امیدبخش بوده است.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۱۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید سعید شاهرخی در شورای اداری استان لرستان که با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، گفت: کارنامه عملکرد  600 روزه تیم مدیریتی به گواه کارشناسان و دولتمردان در لرستان امیدبخش بوده است و این حرکت امیدبخش نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه لرستان از دیرباز از درد و رنج بیکاری به شدت در تنگنا بوده است؛ اما با این حال جزء امن ترین استانهای کشور هستیم افزود: امروز نه تنها شاهد جرائن خشن در استان نیستیم؛ بلکه از حیث وقوع جرائم خرد نیز در جایگاه خوبی قرار داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ارتقاء اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت نهاد های مردم نهاد و توجه به حقوق شهروندی را از اولویت کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان لرستان اعلام کرد و گفت: ایجاد روحیه و نشاط در استان همواره مورد تاکید استاندار و نماینده ولی فقیه در استان است.

شاهرخی با اشاره بودن درآمد سرانه در استان لرستان بیان کرد: اقدامات خوبی در راستای افزایش درآمد سرانه و بهبود وضعیت معیشت در استان صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان شاهد برخی بداخلاقی های سیاسی که می تواند وحدت و همدلی را در تهدید کنند هستیم اظهار کرد: متاسفانه برخی ها که در جاهای دیگر تریبون در اختیار آنها قرار نمی گیرد با حضور در استان لرستان سخنانی را مطرح می کنند که مغایر با مواضع رهبر معظم انقلاب و گروهها و احزاب سیاسی در خصوص تیم مذاکره کننده هسته ای است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم خواهان تغییر در سیاست های داخلی و سیاست های خارجی بودند که پای صندوق های رای آمدند و با این حال با روی کار آمدن دولت تدبیر  و امید نیز شاهد این تغییرات بودیم ولی باز هم برخی ها با مواضع خود جلو و یا پشت سر رهبری حرکت می کنند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه در استان لرستان به فضای باز سیاسی آکنده از صفا، محبت و تحمل در چارچوب قانون و خطوط قرمز هستیم افزود: امسال پیش  دو انتخابات را پیش رو داریم؛ بنابراین همه باید تلاش کنیم که زمینه ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم نه اینکه به گونه ای عمل کنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته باشیم.

ارسال نظرات