رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در اردبيل؛

كشورداري بچه‌بازي نيست/ آمده‌ايم بگوييم "همه با هم، نه همه با من"

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور،گفت: ما نيامده ايم تا احزاب را به هم بريزيم يا حزب جديد تاسيس كنيم بلكه قصد ما جمع كردن سليقه هاي مختلف اصولگرايي در يك جا است.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، در همايش "همدلي و همزباني و بصيرت حسيني" در اردبیل بر اتحاد ، انسجام و اجتماع حول محور ولايت تاكيد كرد و گفت:  با توجه به شرايط حساس كنوني در منطقه هم گرايي و وحدت بين نيروهاي مومن ، متعهد و نيروهاي جوشيده ازخون شهدا بيش از هر زمان ديگر ضرورت دارد و همان طور كه رهبري هم فرموده‌اند مسئولان اصلاح ذات البين كنند و شعله‌هاي اختلاف را كه در جامعه برافروخته مي شود خاموش و آندسته از برادران جدا شده از مجموعه را گرد آورند تا راه تفرقه نروند و غفلت ها و قصورها شناسايي و رفع  شود.

 تشكيل شوراي هم گرايي اصوالگرايان براي تقسيم صندلي هاي مجلس نيست

وي تصريح كرد: تشكيل شوراي هم‌گرايي اصوالگرايان هم تنها براي جمع شدن نيروهاي مومن و همگرايي آنها شكل گرفته و بنده معتقدم كه با اين كار ما رهبري خوشحال مي شود.

 عضو جامعه روحانيون مبارز افزود: گرچه هر كاري ممكن است در آينده تاثير گذار باشد اما بايد صريح و شفاف بگويم كه تشكيل شوراي هم گرايي اصوالگرايان براي تقسيم صندلي هاي مجلس نبوده و حركت انتخاباتي نيست و فقط و فقط براي بحث همگرايي است.

 ما نيامده ايم احزاب را به هم بريزيم/آمده ايم بگوييم "همه با هم، نه همه براي من"؛

 وي گفت: ما نيامده ايم تا احزاب را به هم بريزيم يا حزب جديد تاسيس كنيم بلكه  قصد ما جمع كردن سليقه هاي مختلف اصولگرايي در يك جا است.

تقوي تصريح كرد: پشت و روي صحنه تشكيل شوراي هم گرايي اصوالگرايي يكي است؛ ما مقلدان رهبريم ما خود را وابسته به هيچ شخصيت سياسي ،حزبي و گروهي نمي دانيم و چون ميدانيم كه رهبري از پراكنده شدن نيروهاي مومن ناراحت مي شوند و حركت ما براي كشور مفيد است بنابراين اقدام به اين كار كرده ايم.  

  به گفته وي  جلسات شوراي هم گرايي اصولگرايي استان ها فقط به شوراي مركزي جامعه روحانيت و جامعه مدرسين قم گزارش مي شود و لا غير.

 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: وقت آن است به دنيا بگوييم در سایه ولایت "همه با هم، نه همه با من"؛ بگوييم كه  منيت و خودشيفتگي و تسليم هواي نفس و خواسته هاي نفساني شدن آفت هم گرايي است.

 هيچ گاه از اصولگرايي خداحافظي نمي كنيم

وي گفت: برخي ها مي گفتند براي جمع كردن نيروهاي مومن كنار هم بايد وا‍ژه  اصولگرايي حذف شود اما در ادبيات سياسي پايبند بودن به آرمانها، ولايي بودن خداحافظي با  منيت ها همان اصولگرايي  است ، بنابراين نبايد نا اميدي ها،  كنار گذاشته شدن ها، صحنه سازي ها  باعث شود تا كنار بكشيم ما  هيچ گاه از اصولگرايي خداحافظي نمي كنيم.

 تقوي تاكيد كرد: ما با تشكيل شوراي هم گرايي اصوالگرايي جريان مخالف دولت راه نينداختيم، ما مقلد رهبري هستيم رهبري از دولت حمايت مي كند پس ما هم حمايت مي كنيم؛ چوب لاي چرخ كسي گذاشتن از اصولگرايي به دور است؛  ما اپوزيسيون دولتي نيستيم اما هر جايي كه لازم باشد نفد منصفانه هم مي كنيم.

  تشكيل شوراي هم گرايي اصوالگرايي استان ها از اختلافات كاسته است

وي گفت: كشورداري بچه بازي نيست، حتي با تشكيل شوراي هم گرايي اصوالگرايي استان، مسئول مخلص را حمايت مي كنيم؛ برخي از مسئولين دولتي اين استان ها خود از كار  استقبال كردند چرا كه معترفند كه تشكيل اين شورا از اختلافات كاسته و نشاط اجتماعي را بیشتر كرده است.

  وي  از اردبيلي ها هم خواست تشكيل شوراي هم گرايي اصولگرايي را در اين استان ايجاد كنند.

 مسئله يمن را خوب براي مردم تجزيه و تحليل كنيد/ آل سعود هم كاسه صهيونيست است

 

وي با اشاره به تحولات سوريه، يمن و جنايات رخ داده در اين كشورها توسط داعش و آل سعود و حاميانشان، تصريح كرد: 70 سال است كه در پشت هر تروري در پاكستان، سوريه ، عراق ، افغانستان ، لبنان  و خرابي هر مسجد و مدرسه اي در دنيا،  دست خائن الحرمين آل سعود وجود دارد، و حتي در جنگ شش روزه اعراب با رژیم غاصب صهيونيستي هم سوخت هواپيماهاي اين ر‍يم غاصب را عربستاني ها تامين كردند.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به  جنايات آل سعود در يمن اظهار كرد: مسئله يمن بايد خوب براي مردم تجزيه و تحليل شود و  تلاش در سطح بين الملل بايد براي كمك به يمني ها افزايش يابد.

وي گفت: مرگ بر اين حقوق بشري كه در برابر جنايات آل سعود در يمن سكوت و حتي براي رساندن سوخت و داروهاي پزشكي به بيمارستان تخريب شده هم كمكي نمي شود و حتي در برابر اتمام ذخاير غذايي  مردم مظلوم يمن بي تفاوت است.

 

تقوي تاكيد كرد: سعودي ها تا كنون يك تير هم به صهيونسيت ها شليك نكرده اند اما از همه جاي دنيا تروريست اجير مي كنند تا شكم زنان حامله سوري را پاره كنند ؛ در واقع ال سعود صهيونيستهايي هستند كه اسم مسلمان را دارند.

به گفته وي با فرو ريختن آل سعود ، صهيونست ها هم به پايان راه خواهند رسيد.

 

ارسال نظرات