استاندار لرستان:

پیشکسوتان جهاد و شهادت در جنگ اقتصادی نقش آفرینی کنند

استاندار لرستان خواستار نقش آفرینی پیشکسوتان جهاد و شهادت در جنگ اقتصادی شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۲۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان که توسط مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان در خرم آباد برگزار شد گفت: اگر آن توانی را که پیشکسوتان جهاد شهادت استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس صرف کردن امروز نیز از همان توان استفاده کنیم می توانیم در این جنگ اقتصادی بسیاری از معضلات اقتصادی استان را که مهمترین آنها بیکاری، درآمد سرانه پایین و مشکلات معیشتی هستند را کنار بزنیم.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز نگاه ابهام آلودی نسبت به جنگ دارند و هنر ننیز توانسته است که از جنگ برای آنها رمزگشایی کند افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت باید پنجره جدیدی را برای پاسخگویی به عطش پرسشگری نسل جدید در خصوص دفاع مقدس باز کنند.

استاندار لرستان گفت: میراث هشت سال دفاع مقدس تبعیت از ولایت، پیشقدم شدن در کارهای روزمره، سبقت جستن در میدان رزم، پا گذاشتن روی منیت، کنار همدیگر بودن و همدلی، ابتکار ،خلاقیت و نوآوری، سخاوت و بخشندگی بوده و با این حال باید این میراث را به نسل جوان منتقل کنیم.

بازوند اضافه کرد: ارزش انتقال میراث جنگ به نسل جوان کمتر از دفاع مقدس نیست و این مطالبه ای است که نسل جوان از ما انتظار دارد.

ارسال نظرات