خبرهای داغ:
به مناسبت هفته معرفی مشاغل؛

250 نفر از دانش آموزان مدارس از واحدهای تولیدی منطقه آزاد ارس بازدید کردند

خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته معرفی مشاغل، 250 نفر از دانش آموزان مدارس منطقه آزاد ارس از واحدهای تولیدی این منطقه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۵۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درآذربایجان شرقی، مدیر فرهنگی و آموزش سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد زمینه آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف در حوزه های صنعتی در منطقه آزاد ارس اردوهای دانش آموزی با هماهنگی آموزش و پرورش و مدیریت صنایع منطقه ارس برگزار شد.
ابراهیم نصیری افزود: با توجه به فعالیت صدها واحد مختلف تولیدی و خدماتی در منطقه آزاد ارس بویژه در سایت های صنایع سنگین و پاک، فرصت مناسبی برای آشناسازی دانش آموزان با حرفه های مختلف و کمک به ترسیم آینده شغلی مناسب برای آن هاست.
وی ادامه داد: برنامه های آموزشی در منطقه آزاد در سطوح مختلف آموزش های رسمی و آزاد باید معطوف به رفع نیازهای فعلی و آینده منطقه آزاد ارس و هم راستا با برنامه های توسعه ای این منطقه بویژه با تاکید بر توسعه آموزشه های فنی و حرفه ای باشد.
وی بیان کرد: برنامه های آشناسازی دانش آموزان و دانشجویان منطقه با برنامه های توسعه منطقه و حوزه های مختلف صنعتی و خدماتی در طول سال ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار