امام جمعه بهاباد:

جنگ یمن نتیجه‌ای جز شکست آل سعود ندارد

حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با اشاره به اینکه آل‌سعود در حمله به یمن اهداف رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند گفت: جنگ یمن نتیجه‌ای جز شکست آل سعود ندارد.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۱۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري  بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد 25 رجب سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی‌بن‌جعفر(ع) را به همه نمازگزاران تسلیت گفت و به بیان شخصیت زندگانی آن حضرت و ویژگی‌های آن امام همام پرداخت.

خطیب جمعه بهاباد به سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت : 17 اردیبهشت روز بسیج سازندگی است، بسیج سازندگی یعنی اینکه بسیجی هر جا که نیاز باشد خودش را نشان بدهد.

وی تاکید کرد: اگر در یک جامعه و یک منطقه نقصان و کمبود‌هائی وجود داشته باشد با روحیه بسیجی می‌شود خرابی‌ها و نواقص را برطرف کرد.

امام جمعه بهاباد با محکوم کردن حملات رژیم آل‌سعود در یمن گفت: این حملات هوائی به تمام معنا که بر روی بیمارستان‌ها، مراکز نظامی صنعتی و دانشگاهی انجام می‌شوند و عده‌ای را می‌کشند و حتی قرآن را آتش می‌زنند، ناشی از حقیقت درون خود این استعمار است که از آل‌سعود حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: آل‌سعود همان نژاد دژخیمان استعمارگر انگلیس هستند و در جنگ 40 روزه خباثت خود را نشان دادند، اینها آل‌سعود نیستند بلکه ال یهود هستند که به فرموده رهبر انقلاب هر چه زودتر بینی انها به خاک ذلت می‌رسد.

دهقان ادامه داد: آل‌سعود در این جنگ به صورت کامل اهداف رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند ولی بر همگان آشکار است که این جنگ نتیجه‌ای جز شکست این رژیم ندارد.

حجت الاسلام دهقانی همچنین به ادامه مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود : تیم مذاکره کننده توفیقات بیشتری داشته باشد اگر دشمن مارا تهدید میکند و گزینه جنگ را مطرح میکند ما افتخار می کنیم که چنین رهبری در کشورمان داریم که تمام مسائل روز را رصد میکند و به فرموده رهبر در مورد گزینه روی میز تصریح کرد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند من خود در زمان ریاست جمهوری قبلی و فعلی هم گفتم اگر زمانی خواست وارد جنگ بشود و کوچک ترین اشتباهی بکند و خواست اولین تیر را شلیک بکند بدانند در این نظام جمهوری اسلامی جایگاهشان جز جهنم چیز دیگری برا یشان نخواهد بود

وی افزود :  دشمنان ما این طور جنایتکاران را تشویق میکنند بین زن و مرد فرق نمی گذارند با چنین دشمنانی هستیم اگر خواسته باشند بار دیگر کشور ما را تحقیر بکنند و مسئله تهدید و گزینه نظامی مطرح بکنند و صحنه مذاکرات را ترک کنند آنها را به دست سپاه پاسداران بسپارید که این سپاه میداند چگونه با دشمن برخورد داشته باشد

حجت الاسلام دهقانی در ادامه ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج میرزا حسن ابوترابی اولین امام جمعه بهاباد را به همه نمازگزاران تسلیت گفت آیت الله حاج میرزا حسن ابوترابی بیان احکام و معارف الهی همراه با بصیرت و شناخت زمان و مکان به ولایت و رهبری خود را شناخت و حرکتش در سایه ولایت فقیه و امروز مقام معظم رهبری داشته است
ارسال نظرات