حجت الاسلام معینی:

شهید مطهری به عنوان عالمی اسلام شناس، بصیر و زمان شناس , الگویی برای تمامی مربیان

حجت الاسلام عقیل معینی در جلسه عقيدتي و سياسي حوزه مقاومت بسيج جندالله گفت :شهید مطهری به عنوان عالمی اسلام شناس، بصیر و زمان شناس , الگویی برای تمامی مربیان و کسانی است که در مسیر تبلیغ و نشر ارزش های اسلامی و عقیدتی در تلاش اند.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۱۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از تفت   ،به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی درسپاه جلسه اي به همين مناسبت در حوزه مقاومت بسیج جندالله برگزارشد.

این جلسه حجت الاسلام عقیل معینی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب بویژه میلاد حضرت امام علی (ع) اظهار کرد: فرا رسیدن ایام شهادت استاد مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را که با ایام این ماه پربرکت مصادف شده است به همه بسیجیان گردان بیت المقدس و نیز روز معلم را به معلمین گرامی و زحمتکش جامعه تبریک گفت.

وی با اشاره به نامگذاری ایام شهادت استاد مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تصریح کرد: شهید مطهری به عنوان عالمی اسلام شناس، بصیر و زمان شناس , الگویی برای تمامی مربیان و کسانی است که در مسیر تبلیغ و نشر ارزش های اسلامی و عقیدتی در تلاش اند.

حجت الاسلام معینی در ادامه به رسالت جهانی سپاه پاسداران اشاره كردو گفت: نام سپاه پاسداران برای ستمدیدگان و مظلومان در اقصی نقاط جهان، مایه امنیت و آرامش است و در مقابل ظالمان و مستکبران عالم از این نهاد انقلابی ترس و واهمه دارند به همین دلیل تبلیغات، تهاجمات و تحریم های استکبار و مزدوران منطقه ای متوجه سپاه و پاسداران جان برکف است تا بتوانند به این بازوی پرتوان اسلام و انقلاب ضربه بزنند..

وی در ادامه بيان داشت :سپاه با وجود همه هجمه های دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی با قدرت در میدان حضور داشته و دارد و هرگز محافظه کارانه عمل نکرده و نمی کند و در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاحظه هیچ فردی را ننموده و نمی کند چراکه تنها هدفش حفظ سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات