امام جمعه خلخال

حمایت خداوند پشت سر ملت ایران است

امام جمعه خلخال گفت: حمایت خداوند پشت سر ملت ایران است و این ملت الگوی تمام مسلمانان جهان است
کد خبر: ۸۵۱۷۳۱۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال،حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب نماز جمعه خلخال ضمن اشاره به 36 سال مقاومت و صبوری ملت ایران در تحمل سختی ها و مبارزه با فتنه‌های دشمن و حضور در صحنه آنان گفت: حمایت خداوند پشت سر ملت ایران است.

وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر رعایت و اصول خطوط قرمز گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی باید تلاش کند که عزت و شرف ملت ایران در مذاکرات و توافقات حفظ شود.

رشتبری با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ  خدمات شایسته جمعیت هلال احمر را ستود و گفت: این ارگان انقلابی با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی امداگران و کارکنان خود  در خدمت نظام وانقلاب بوده و بارها شاهد بوده ایم که در سخت ترین شرایط  وحوادث منطقه و شهرستان این نیروها با سرعت در منطقه در کنار سایر قوا حضور یافته و تلاش‌های خود را در راه نجات همنوع به کار گرفته اند .

وی این روز را به تمامی تلاشگران عرصه امداد و نجات و جمعیت هلال احمر در شهرستان خلخال تبریک گفت.

همچنین در سالروز سازمان صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر کارکنان ، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با تجهیزات کامل خودرویی وا مداد ونجات و خودروی ست نجات  و پرپایی چادر خدمات اندازه گیری فشار خون و قند خون را به صورت رایگان در مقابل مصلی حضرت ایت الله خامنه ای خلخال به مردم ارائه دادند .

 

ارسال نظرات