کوهپیمایی کارکنان سپاه ناحیه سامان

کارکنان سپاه ناحیه سامان با حضور در کوهپیمایی به مسافت 10کیلومتر، یاد و خاطره مربیان شهید سپاه و بسیج و علامه مرتضی مطهری را گرامیداشتند.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارکنان سپاه ناحیه سامان و گردان امام حسین (علیه السلام) سامان، مسافت 10 کیلومتری دامنه کوه شیراز شهر سامان را برای بار دوم در طول دو هفته ی جاری طی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید مطهری و هفته معلم و به منظور تقویت و افزایش توان جسمی کارکنان در راستای برنامه های آمادگی جسمانی کارکنان سپاه ناحیه سامان و گردان مقدس بسیجی امام حسین ( علیه السلام) انجام شد.

حجت الاسلام عباس رضی افزود: سعه ی صدر و تلاش استاد شهید مرتضی مطهری، همواره یکی از مصادیق بارزی است که ایشان هم در علم و هم در عمل آن را به مرحله اثبات فردی رسانده بود، لذا با وجود چنین ابعادی ، شهید مطهری، هم نامش و هم آثارش برای نسل امروز و آینده همواره راهگشای نیازهای فکری و تبلیغی آحاد ملت اسلامی ایران و جهان تشیع است .

رضی، برگزاری همایش های مختلف فرهنگی، ورزشی را با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگ و ترویج سیره علمی و عملی آن استاد بزرگوار در نهادینه شدن اسلام ناب و اندیشه مطهر در جامعه مؤثر دانست.

وی گفت: آحاد جوامعی که می خواهند درمسیر رشد و تعالی حرکت کنند، آموزه های بسیار ارزنده ی این استاد بزرگوار همواره راهگشا و روشنگر راه مستقیم و هدایت بوده که با زمانشناسی به موقع و پاسخ مناسب به مقتضیات زمان خود تا حد بسیاری توانسته بود مبانی اسلام ناب محمدی را به روشنی و با یک شیوه بسیار روان و مستدل برای همگان بیان کند.

ارسال نظرات