نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

فقط میتوان گفت آقای وزیر متاسفیم!

آقایان به گونه ای صحبت می کنند که گویی تحریم ها باعث عقب ماندگی ما در هنر سینما شده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۴۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

محمد ابراهیم رضایی نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر وزیر ارشاد در اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر گفت: در حالی که همه تاکید دارند در مسائل اقتصادی چشممان به کشورهای خارجی و 1+5 نباشد و در حوزه فرهنگ آنها به شدت درها را بسته اند تا صدای ما را نشنوند جای بسی تعجب است که بعضی از آقایان چشم امید به کمک غربی ها در حوزه فرهنگ دارند!

رضایی با بیان اینکه غربی ها به دنبال از بین بردن کامل فرهنگ ما در دنیا هستند افزود: آقای وزیر در مسائل فرهنگی نگاهش به 1+5 است، ایشان باید در نوع نگاهش به حوزه فرهنگ تجدید نظر کند این سخنان در شأن کشور ما نیست .

وی با اشاره به اینکه اصل جدال ما با غربی ها نه ربطی به انرژی هسته ای ما دارد و نه به پیشرفت علمی، تصریح کرد: آنها تنها و تنها با فرهنگ غنی اسلامی ما که تکیه بر معارف قرآنی و اهل بیت دارد دشمن هستند و به هر وسیله ای تلاش می کنند تا از شکوفایی ایران جلوگیری کنند تا دیگر کشور ها از ما الگو نگیرند.

نایب رئیس کمیسیون شورا های مجلس خاطرنشان کرد: آقایان به گونه ای صحبت می کنند که گویی تحریم ها باعث عقب ماندگی ما در هنر سینما شده است، فقط می توان گفت آقای وزیر متاسفیم! ما نه تنها در حوزه فرهنگ و هنر در دنیا عقب نیستیم بلکه با ذخایر غنی و بی نظیر در عالم هنر و ادبیات واقعا در دنیا حرف برای گفتن داریم، چه نیازی است که غربی ها در این زمینه دست ما را بگیرند.

رضایی افزود: اگر مسئولین ما به جای حمایت از هنرمندانی که در راستای منافع دشمنان ما فیلم سازی می کنند و فرهنگشان با فرهنگ ایرانی اسلامی ما بسیار فاصله دارد، هنرمندان و ادبای دلسوزی که برای غنای هنر اسلامی و ملی ما تلاش می کنند را مورد حمایت قرار دهند آثار فوق العاده ای مانند فیلم محمد(ص) خلق می شود که به عنوان یک فیلم فاخر جهانی محسوب شده و هر انسانی را مجذوب چهره الهی و اصیل پیامبر(ص) می کند.

نماینده مردم خمین در خاتمه با بیان اینکه فرهنگ درونی کشور ما بسیار غنی و اثرگذار است و دشمنان از صدور این فرهنگ به دیگر ملت ها به شدت می ترسند اظهار داشت: اینکه مسئولین حوزه فرهنگ قدر داشته هایمان را ندانسته و چشمشان به آثار کسانی باشد که دشمن خدا و انسانیت هستند جای بسی تاسف دارد.


ارسال نظرات