برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش آموزان در نیر

نمایشگاه طرح خوداتکایی دانش آموزان در نیر برپا شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۹۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،نمایشگاهی از دستاوردها، خلاقیت ها و ابتکارات دانش آموزان آموزشگاه دوره اول متوسطه دخترانه شبانه روزی زینب کبری (س) شهرستان نیر در قالب طرح خود اتکایی برپا شد.

 عین الله یوسفی سادات افزود: آشنایی دانش آموزان با مشاغل فنی و حرفه ای و کاردانش و ارتقای آشنایی و مهارت آموزشی و نقش آن در کسب موقعیت های شغلی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ها است.

 وی گفت: تقویت روحیه پژوهش و مسئولیت پذیری دانش آموزان ، توجیه اهمیت انتخاب شغل در زندگی و برنامه ریزی زندگی تحصیلی و شغلی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها است.

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیر مهارت آموزی را از بهترین کارها برای دستیابی به اشتغال مطمئن دانست و اظهار کرد: در این نمایشگاه ها دانش آموزان آثار و دست سازه های خود را در زمینه های مختلف هنری و فنی به نمایش گذاشته اند.

 بر اساس این طرح دانش آموزان مدارس شبانه روزی با توجه به شرایط استان و آداب و رسوم هر منطقه، مهارت های لازم را آموزش دیده و ضمن هدایت به کارهای تولید، بخشی از زمان خود را به یادگیری دروس مهارتی می پردازند و نوعی درآمدزایی برای مدرسه خود، ایجاد می کنند.

 

 

ارسال نظرات