خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

طرح صالحین ابتکار ارزشمند فرهنگی در بسیج است

خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در نشست روشنگری شندآباد با اشاره به ضرورت فعالیت های فرهنگی بسیج در برهه کنونی طرح صالحین در بسیج را به عنوان یکی از ابتکارات ارزشمند فرهنگی در بسیج دانست و براهمیت آن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۶۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سجاد توفیق راد گفت: همه بسیجیان مسئولیت دارند به صورت انقلابی و با احساس تکلیف گرایی وارد میدان مبارزه با تهدیدات فرهنگی شده و با خلق فرصت های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان در حلقه های صالحین توطئه دشمن را خنثی کنند. 

وی ادامه داد: عرصه تهدیدات نرم و فرهنگی دشمن در مقایسه با تهدیدات سخت و نظامی کاملا متفاوت است چراکه دشمن با مطالعه دقیق و طی یک برنامه زمان بندی منسجم و چندین ساله با استفاده از همه امکانات فرهنگی و سخت افزاری خود با هدف استحاله باورهای اعتقادی وارد جوامع اسلامی شده است.

 حجت الاسلام توفیق راد افزود: در این میدان وسیع و خطرناک باید حلقه های صالحین به عنوان خطوط مقدم عرصه کارزار فرهنگی عمل کنند و با پرورش باورهای روحی و استعدادهای اخلاقی در پایگاه توطئه های دشمن را به خودش برگردانند.

 وی پیروی و الگوگیری از سیره و منش ائمه معصومین(ع) و خواندن قرآن و تدبر در آیات الهی و عمل به وصایای شهدای اسلام را از نمونه های بارز مظاهر قدرت نرنم در رویارویی با تهدیدات فرهنگی دشمن دانست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها