خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

با تربیت مربیان بسیجی، هیچگاه سنگرها خالی نخواهد بود

خبرگزاري بسيج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با اشاره به گذشت هفته معلم و عقيدتي، آن را فرصتی مناسب برای تجلیل و قدرداني از معلمان و مربیان بسیجی دانست و گفت: با تربیت مربیان بسیجی و نخبگان، هیچگاه سنگرها خالی نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۵۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: دشمن باید بداند ما همیشه آماده گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستیم و به دشمنان اجازه نفوذ در بعد معنوی و ارزشی و روحی را نخواهیم داد.

وی با تشریح برنامه های اجرا شده در طول در هفته عقیدتی سیاسی امسال(سال94)، تجلیل از مربیان بسیج در حوزه ها و اجرای همایش تجلیل از مربیان پاسدار و هادیان سیاسی و مربیان صالحین در حسینیه سپاه، دیدار از خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه و حضور در آئين نماز جمعه، زیارت مزار شهدا و پیاده روی ورزشی کارکنان را از اهم برنامه های اجرا شده برشمرد.

حجت الاسلام امیرنژاد ادامه داد: بازدید از طرح های بسیج سازندگی، دیدار از مدارس محروم و تبریک هفته معلم به معلمان و مدیران آن مدارس و تجلیل از سربازان نمونه از جمله برنامه های ابتکاری اثربخش بود که در طول این هفته اجرا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها