مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

برخی از مدیران به دلیل خلاء روحیه جهادی با تغییر دولت ها رنگ عوض می کنند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برخی از مدیران به دلیل خلاء روحیه جهادی با تغییر دولت ها رنگ عوض می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۲۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام کرمی در اولین انتخابات مجمع سالانه قشر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در خرم آباد برگزار شد گفت: کم نداریم مدیرانی را که به دلیل خلاء روحیه جهادی نقش سیاهی لشکر را در جامعه ایفاء می کنند و البته همین ها با تغییر یک دولت و یا نماینده رنگ عوض می کنند و خود را به گروهها، احزاب و افراد جدید وصل می کنند.

وی با بیان اینکه مدیرانی که در جرگه مدیران جهادی قرار نگیرند موفق نیستند افزود: باید مرامنامه بسیج را به یک راهبرد تبدیل نکنیم وگرنه دچار ضعف می شویم.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان کنترل غرایز، جهد و جهاد، کار برای رضای خدا و امید به عقاب و ثواب خداوند را به عنوان چهار شرایط شیعیان امام علی (ع) بنابر روایتی از امام صادق (ع) عنوان کرد و گفت: شیعه امام علی (ع) باید با کنترل غرایزش از حب جا، امکانات و مقام پرهیز کند و به خاطر کوچک ترین مسائل تهمت زدن، مورد طعن قرار دادن، جو جامعه را به هم زدن و خون به پا کردن علیه مسلمانان را به راه نیندازد در غیر اینصورت سر از ناکجا آباد در می آورد.

کرمی ببا اشاره به اینکه سیجیان ثابت کردند که در طول دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های که به آنها واگذار شده جهادی عمل کرده اند ادامه داد: کشورمان در عرصه سازندگی، دفاعی و هسته ای با توان جهادی بسیجیان جهادی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باقر رادمردیان شهید شاخص بسیج مهندسین استان لرستان گفت: این شهید والامقام به عنوان افتخار جامعه مهندسین لرستان علی رغم اینکه با رتیه 100 کنکور در رشته شیمی دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می کرد و از نخبگان کشور محسوب می شد برای پاسداری از انقلاب اسلامی راهی جبهه ها شد و سرانجام در عملیات مرصاد به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات