خبرهای داغ:

همایش عاشقان ولایت در سپاه میانه برگزار شد

خبرگزاری بسیج: همایش عاشقان ولایت به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور جمعی از پایوران سپاه و 200نفر از مربیان و سرگروه های صالحین بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۳۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه در این همایش با بیان گوشه هایی از خدمات امام کاظم(ع) به مکتب اسلام و مسلمانان، گفت: دانشگاه هایی را که امام باقر(ع) و امام صادق(ع) بنا نهادند، امام کاظم (ع) اعتلا بخشیده و احیا کرد.

   حجت الاسلام محمدرضا حامدی بر لزوم کسب معارف اسلامی توسط همگان تاکید و اظهار کرد: معارفی را که ائمه اطهار(ع) تبیین کرده و عده ای جان خود را در حفظ و حراست از آن از دست داده اند، باید کسب شود تا راه هایت روشن گردد.

   وی با بیان حدیثی از امام کاظم(ع) بر لزوم برنامه ریزی اوقات شبانه روز به چهار بخش انجام عبادت، کسب روزی حلال، معاشرت با برادران دینی و انجام تفریحات سالم تاکید کرده و افزود: مراقب باشیم در ارتباط هایمان کسانی را انتخاب کنیم که آیینه تمام نمای ما بوده و مورد اعتماد باشند و به معنای واقعی ما را دوست داشته و ملازم ما باشند.

    امام جمعه میانه با بیان اینکه اسلام مخالف اتلاف وقت به بطالت، کسالت و تفریحات ناسالم است، تصریح کرد: عضویت در شبکه هایی همچون واتس آپ، وایبر، لاین و ... نمودی عینی از بی هدفی، بی برنامگی و اتلاف وقت است و ثمره ای جز بیهودگی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها