خبرهای داغ:
مسئول برگزاري پنجمين جشنواره تخم مرغ هاي نوروزي آذربايجان شرقي:

حمايت كننده مالي جشنواره ششم، شهرداري منطقه 6 خواهد بود

خبرگزاري بسيج: مسئول برگزاري پنجمين جشنواره تخم مرغ هاي نوروزي آذربايجان شرقي در آئين اختتاميه اين جشنواره با اشاره به مشكلات برگزاري جشنواره امسال(سال94)، از وعده شهردار منطقه 6 براي حمايت مالي جشنواره ششم در سال آينده كه با شركت 17 كشور برگزار مي شود، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۵۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، صالح غفاري اصل با اعلام اين خبر و با قدرداني از مدیرعامل سازمان فرهنگي هنری شهرداري تبريز حسین آذرنيا، نقش وي را در برگزاري جشنواره پنجم مهم عنوان و بيان كرد: جشنواره امسال به علت هاي قرار نبود برگزار شود كه استقبال مردم و تلاش هاي آذرنيا در برگزاري آن موثر افتاد.

وي به نقطه تمايز جشنواره امسال(سال94) با جشنواره سال گذشته نگاهي كرد و اظهار داشت: امسال بخش كمبود آب به خصوص مشكل درياچه اروميه نيز به اين بخش اضافه شده بود تا با ابزار هنر گامي براي رفع مشكل كم آبي برداشته شود.

غفاري با اشاره به حضور 25هزار بيننده از استان هاي مختلف در اين نمايشگاه پنجمين جشنواره تخم مرغ هاي نوروزي، خاطرنشان كرد: مردم از جشنواره امسال استقبال خوبي كردند كه نوشته هاي آن ها در حاشيه نمايشگاه به صورت كتاب به چاپ مي رسد.

وي با تاكيد به اينكه جشنواره تخم مرغ هاي نوروزي تنها جشنواره اي است كه در همه صنف ها و رده هاي سني شركت كننده دارد، تصريح كرد: كوچكترين شركت كننده در جشنواره امسال 4 ساله و بزرگترين آن ها 94 ساله بود كه اختلاف سني 90 ساله بين آن ها وجود داشت.

مسئول برگزاري اين جشنواره از شركت «پامين» به عنوان حمايت كننده مالي پنج دوره گذشته ياد كرد و با توجه به اهميت نماد تخم مرغ در فرهنگ 17 كشور، از مسئولان خواست اين جشنواره را سال آينده به صورت بين المللي برگزار كنند.

وي در سخنان پاياني خود نيز از مسئولان شوراي كلانشهر تبريز خواست به هنرهاي تجسمي به عنوان زبان بي كلام بيشتر بها داده و از آن حمايت كنند.

پنجمين جشنواره تخم مرغ هاي نوروزي آذربايجان شرقي عصر امروز با معرفي نفرات برتر در سينما ناجي تبريز(22 بهمن) به كار خود پايان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها