در سال 94 بیشتر تمرکز بسیج سازندگی در مناطق روستایی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کردستان گفت: در سال 94 بیشتر تمرکز ما کمک به مناطق روستایی است و در صدد عملیاتی کردن طرح های سازندگی تا پایان ماه مبارک رمضان در منطقه می باشیم.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۲۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهران محمدی مسئول بسیج سازندگی استان در جریان بازدید از پروزه های عمرانی شهرستان قروه گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و در قالب برنامه های بسیج سازندگی در صدد هستیم تا با مشارکت روستاییان در جهت محرومیت زدایی و رفع چهره فقر از روستاها اقدام نماییم.

وی با بیان اینکه هم اکنون سه پروزه در شهرستان قروه در اولویت قرار دارند افزود: مرمت و بهسازی قنات و کانال آب رسانی روستای طوغان، تکمیل زمین ورزشی روستای گنجی و احداث مسجد در روستای درمه از جمله این پروزه ها می باشند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کردستان خاطر نشان کرد: بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل این پروزه ها در نظر گرفته شده است که به زودی اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در این پروزه ها همیاری و مشارکت روستاییان مورد توجه می باشد بیان داشت: باید روستاییان با روحیه همت و مشارکت در اجرای این پروزه ها وارد شوند و پروزه ها به صورت تکمیل شده به پایان برسند.

محمدی تصریح کرد: در سال 94 بیشتر تمرکز ما کمک به مناطق روستایی با نگاه جلوگیری از مهاجرت روستاییان می باشد و در صدد هستیم تا بتوانیم به یاری خداوند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح های خود را در منطقه عملیاتی نماییم.

وی در پایان از اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار به طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه خبر داد و گفت: هدف ما از اجرای این طرح ها رسیدگی به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده می باشد.


ارسال نظرات