علیرضا زاکانی در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان:

هاشمی اصرار دارد حکم پسرش را سیاسی قلمداد کند/ انتظار از هاشمی است که اگر فرزندانش خلاف کرده‎اند، مثل مردم عادی تاوان پس دهند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار از هاشمی است که اگر فرزندانش خلاف کرده‎اند، مثل مردم عادی تاوان پس دهند.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۹۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان, علیرضا زاکانی در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان که در حاشیه همایش مفاسد اقتصادی و بررسی پول‌های کثیف در سیاست برگزار شد، اظهار داشت: علت رای آوری زنگنه وعدههای وی و اصرار روحانی در دفاع از او بود.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم به زنگنه به عنوان وزیر در کشور کمک کنیم، تصریح کرد: نگاه جناحی، گروهی و باندی به موضوعات در کشور حرام است.

زاکانی با بیان اینکه حکم صادر شده در زمینه همه اشکالات مهدی هاشمی نیست، تصریح کرد: حجتالاسلام هاشمی اصرار دارد حکم پسرش را سیاسی قلمداد کرده و تعلق پدر و پسری موجب چنین اصراری شده است.

وی با اشاره به اینکه باید همه افرادی که دارای تخلفاتی هستند در برابر قانون یکسان باشند، افزود: انتظار از هاشمی است که اگر فرزندانش خلاف کردهاند، مثل مردم عادی تاوان پس دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: حتی یک اصلاحطلب نیز پیگیر پروندههای فساد از جمله فساد اقتصادی نبوده است.

وی با بیان اینکه بعد از فتنه سال 88 با گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موسوی، کروبی، هاشمی و رضایی دیدارهایی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: میرحسین حرفی برای گفتن نداشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در مورد ادعای کروبی در زمینه تجاوز در زندان کهریزک یادآور شد: به این موضوع رسیدگی شد و در نهایت مشخص شد که این موضوع صحت نداشته و نظام در زمینه این افراد لطف کرده است.

زاکانی با بیان اینکه در سال 88 با فتنهای مواجه بودیم که برخی افراد با حرفهای بیاساس موجب التهاب در جامعه شده و مسئله تقلب را به عنوان دروغ بزرگ مطرح کردند، افزود: ضروری است دانشجویان نقد منصفانه و دفاع واقعبینانه از مسائل داشته باشند.

ارسال نظرات