بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از واحدهای تولیدی شهرستان قروه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همزمان با برگزاري نخستين كنگره پيشمرگان مسلمان كُرد در كردستان، از شهرکهای صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان قروه بازديد كرد.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۸۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردارسرتیپ نقدی به همراه جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی قروه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اين شهرستان از شهرک صنعتی دلبران و تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک بازدید کرد.

سردار نقدی در این بازدید با اظهار تاسف از تعطیلی 70 درصد از واحدهای تولیدی شهرستان قروه گفت: جای تاسف دارد که مشکلات مالیاتی و از سویی از رونق افتادن بازار داخلی با واردات کالاها باعث شده است که امروز شاهد تعطیلی تعدا بيشماري از واحد های تولیدی این شهرستان باشیم .

وی با بیان اینکه بانک ها باید تعامل بهتری با صنعت داشته باشند افزود: دستگاه های مسئول باید به صنایع تبدیلی و تولیدی توجه بیشتری نمايند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: یارانه هایی که قرار بوده است به کارخانه ها تخصیص یابد به طور جدی باید پیگیری شوند.

كورش شعباني رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی قروه هم در اين بازديد با اشاره به مشکلات فراروي جامعه کار و تولید شهرستان، به تشريح راهکارهای توسعه صنعت، افزایش رونق تولید و حل مشکلات بويژه در حوزه مربوط به صنایع و معادن در قروه پرداخت و خواستار حمايت بيش از پيش از برنامه هاي توسعه اين شهرستان با توجه به ظرفيتها و پتانسيلهاي موجود شد.

گفتني است در این بازدید علاوه بر شناسایی و بررسی مشکلات اين شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی آن، از تلاش و همت کارفرمایان و کارگران نيز قدرداني به عمل آمد.

ارسال نظرات