امام جمعه اصلاندوز؛

فتح خرمشهر یکی از بارزترین جلوه های نصر الهی بود

امام جمعه اصلاندوز گفت:فتح خرمشهر یکی از بارزترین جلوه های نصر الهی بود.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در نماز جمعه این هفته اصلاندوز ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) اظهار کرد:امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام بود.

وی افزود: امام حسین(ع) در تاریخ اسلام نمونه شجاعت و پایداری در برابر ظلم و ستم هستند که برای پیشبرد اهداف اسلامی جان خود را فدا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با تبریک روز پاسدار به سبزپوشان حریم ولایت به ارزش و مقام پاسداری اشاره کرد و افزود:اگر چه سپاه نماد پرصلابت و تمام نمای پاسداری است اما پاسدار بودن فقط به داشتن لباس نشان نظامی نیست بلکه مرزبانان کشور،نیروهای انتظامی،دانشمندان عرصه علم و پژو هشگران و هرکی که برای اهداف عالیه انقلاب شبانه روز نمی شناسد او پاسدار است.

او گفت:در طول هشت سال دفاع مقدس و فراز و نشیب هاى پس از انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى از جمله نهاد هایى بود که در کنار دیگر اقشار نظامى ،با اقتدا به مولاى خود سید مظلومان (ع) ، نجاتبخش ملت ایران و اسلام عزیز شد و در پاسدارى از انقلاب و هدفهاى آن عاملى مؤثر و رکنى اساسی بوده و هست.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ فرهنگی است افزود:امروز هرچه در توان داریم باید برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی بکوشیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: لزوم ایستادگی مسئولان در برابر زیاده خواهی دشمن،طرح دشمن برای کشیدن جنگ و ناامنی به مرزهای ایران،زیاده خواهی دشمن برای بازجویی دانشمندان هسته ای و ممنوعیت هرگونه بازرسی از مراکز نظامی به بهانه های واهی هسته ای از جمله محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

خطیب جمعه اصلاندوز تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال دانست و اظهار کرد:به فرموده معظم له اگر علیه ایران شیطنتی صورت بگیرد ایران اسلامی با واکنش سخت، دشمن را پشیمان خواهد کرد.

وی به آغاز هفته جوان اشاره کرد و گفت:جوانان به عنوان سرمایه اجتماعی در معارف دینی نسبت به این دوران توجه و تاکیدات خاصی شده است بطوریکه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری دوره جوانی را تاثیرگذار،خودسازی و عامل پیشرفت و توسعه کشور دانستند.

امام جمعه اصلاندوز بااشاره به سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال 61 و تبریک این روز خاطر نشان کرد:روز سوم خرداد بعنوان روز مقاومت،ایثار و پیروزی یکی از بارزترین جلوه های نصر الهی و یکی از مهم ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی همچنین ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد:چهارم شعبان یاد آور خاطره ای شاد و به یاد ماندنی از تولد نوزادی با چهره زیبا و شانی والاست و روزی که خانه کوچک علی (ع) بار دیگر ستاره باران شد.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه جانبازان الگوهای ایثار و صبر و بردباری در جامعه هستند گفت:اگر امروز شاهد حاکمیت،تداوم و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم به برکت خونهای پاک شهدا و ایثار و صبر جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

گفتنی است بمناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شعف خوانی پرداخت.

ارسال نظرات