خرداد 96 برگزار می شود؛

اولین کنگره شهدای فرهنگی – تبلیغی - هنری و رسانه ای دفاع مقدس

سردار محمد علی آسودی در جمع پیشکسوتان تبلیغات دفاع مقدس سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری اولین کنگره شهدای فرهنگی – تبلیغی - هنری و رسانه ای دفاع مقدس در خرداد 96 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۹۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دومین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان عرصه فرهنگی و تبلیغات دوران دفاع مقدس با حضور سردار آسودی، از مسئولین تبلیغات هشت سال جنگ تحمیلی و معاون سابق تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در شهرکرد برگزار شد.

سردار محمدعلی آسودی در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و روزهای پاسدار و جانباز، گفت: ماه پرفضیلت شعبان، مقدمه رسیدن به شب قدر است.

وی، با بیان خاطراتی از رشادت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، اظهار داشت: تاکنون یکهزار نفر از رزمندگان شهید تبلیغات سپاه در سراسر کشور، شناسایی شده اند.

معاون سابق تبلیغات کل سپاه، با تأکید بر ثبت خاطرات رزمندگان، گفت: اگر حادثه کربلا در تاریخ ماندگار شده است به همت مقتل نویسان و مکبوب کنندگان این حماسه عظیم می باشد.

سردار آسودی، یادآور شد: در این راستا تاکنون، بیش از 12 استان گردهمایی پیشکسوتان عرصه فرهنگی و تبلیغات دوران دفاع مقدس را برگزار کرده اند که استان چهارمحال و بختیاری اولین برگزار کننده این گردهمایی بوده است.

وی، با تأکید بر ضرورت هماهنگی و هدفمند کردن این نشست ها،‌تصریح کرد: مکتوبات این جلسات می تواند بعنوان طرح درس مورد استفاده در امور تبلیغی دفاعی قرار گیرد.

یادگار دوران دفاع مقدس به هدف های تبلیغات در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، نیروهای تبلیغات رسالت تبلیغ و ترویج معنویت و حفظ و ارتقای روحیه رزمندگان و اطلاع رسانی و مقابله با جنگ روانی دشمن را بر عهده داشتند.

سردار آسودی، به ابزار مورد استفاده در تبلیغات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و عقلانیت و تدبیر را از ویژگی های آن دوران برشمرد و افزود: تبلیغات در همین راستا همراه با دیگر واحدهای دفاعی پیشرفت داشت.

وی، راه اندازی رادیو جبهه، ماشین روحیه، پیشانی بندها، دفترچه های خاطرات، وصیت نامه و ... را از ابتکارات تبلیغات در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:‌به اقتضای زمان، تبلیغات بایستی به ابزار روز مجهز باشد و با ابتکار و نوآوری نیروهای خلاق، رسالت و مإموریت محوله را به نحو مطلوب اجرا نماید.

گفتنی است:‌در این جلسه، پیشکسوتان عرصه فرهنگی و تبلیغات دوران دفاع مقدس سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به بیان نقطه نظرات خودپیرامون انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس و افزایش کارآیی تبلیغات در این برهه از زمان پرداختند.

ارسال نظرات