خواهر شهید برازنده در مراسم رونمایی از بسته فیلم‌های هسته‌ای عمار فیلم:

پیکر سوخته و تاول‌زده برادرم و همرزمانش، سند جنایات آمریکا است

خواهر شهید علی برازنده در مراسم آغاز اکران‌های هسته‌ای خراسان جنوبی عمارفیلم گفت: پیکر سوخته و تاول زده برادر شهیدم و هزارن شهید و جانباز شیمیایی در ایران، سند جنایات آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۲۱۱۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم آغاز اکران‌های هسته‌ای جشنواره فیلم عمار که در خراسان جنوبی برگزار شد، خانم برازنده(خواهر شهید علی برازنده) که به نیابت از مادر سرافراز خود در این برنامه حضور یافته بودند در سخنانی ضمن تبریک شروع اکران فیلم‌های هسته‌ای جشنواره عمار گفتند: آنهایی که ما را خطری برای جهان معرفی می‌کنند و به این بهانه جلوی پیشرفت ما را در عرصه انرژی و فناوری صلح آمیز هسته‌ای گرفته اند، خودشان خطرناک‌ترین موجودات عالم بشریت هستند. پیکر سوخته و تاول زده برادر شهیدم و هزارن شهید و جانباز شیمیایی در ایران، سند این جنایت است.

این مراسم همراه با رونمایی از بسته ویژه فیلم‌های هسته ای جشنواره عمار بود،که خانم برازنده نیز با اشاره به این مطلب، افزودند: امروز با رونمایی از بسته فیلم های هسته ای جشنواره عمار با صدای بلندتر از قبل فریاد سر خواهیم داد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

همایش بزرگ عماریون در حمایت از مردم مظلوم یمن و همچنین آغاز اکران های هسته ای جشنواره مردمی فیلم عمار در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در برنامه آغاز اکران های هسته ای جشنواره عمار در استان خراسان جنوبی که با صحبت های مهدی حبیبی مسئول معاونت فرهنگی امور استانهای حوزه هنری در مورد فیلمساز انقلابی آغاز گردید، آقای فضل الشرفی از اعضا تشکل انصارالله یمن و محسن اسلام زاده، مستند ساز جبهه مقاومت اسلامی و همچنین خانم برازنده، خواهر شهید علی برازنده(شهید عوارض شیمیایی دفاع مقدس) حضور داشتند.

یکی از ویژگی های این مراسم، تقارن آن با حمله آل سعود به یمن بود که این امر باعث شد در ابتدای سخنرانی آقای فضل الشرفی، عماری های خراسان جنوبی با شعارهای «مرگ بر آل سعود» و «ما عماری ها، همه یمنی هستیم» ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن به استقبال سخنان ایشان بروند.  

آقای فضل الشرفی نیز در سخنانی ضمن حمایت از برنامه های هسته ای کشورمان، پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران را مایه غرور مردم مبارز و انقلابی یمن عنوان کرد و پیروزی مردم ایران را در این نبرد دیپلماتیک، پیروزی جبهه مقاومت دانست.

در انتهای این مراسم نیز از فیلم سازان برتر استان خراسان جنوبی و اکران کنندگان ویژه این استان با تقدیرنامه هایی که علاوه بر امضای استاد نادر طالب زاده به امضای زیبا و غرور انگیز مادر شهید علی برازنده هم مزین بود، تقدیر به عمل آمد.

همچنین علاوه بر رونمایی از بسته فیلم های هسته ای جشنواره عمار توسط خانم برازنده ، نماهنگ تولیدی دبیرخانه استان خراسان جنوبی که با صدای حامد زمانی و تصویرسازی تیم تولید دبیرخانه و به زحمت محمدرضا سلطان پور تولید شده بود، اکران شد و در انتها هم عماری های خراسان جنوبی با مهمانان محترم، آقایان فضل الشرفی و محسن اسلام زاده، عکس یادگاری دسته جمعی گرفتند.

ارسال نظرات