خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

دشمنان از ترویج تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان هراس دارند‎

خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه گفت: دشمنان از ترویج تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان هراس دارند.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۷۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: اکنون ایده ها و تفکر غنی انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده و شاهد الگو گیری ملت های بزرگ دنیا از آن هستیم.
وی اظهار کرد: نظام سلطه و صهیونیسم جهانی از الگو قرار گرفتن این تفکر و فرهنگ در بین کشورهای جهان واهمه داشته و توطئه های مختلفی برای مقابله با آن به کار می برد.
حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: اقتدار کنونی نظام اسلامی مرهون خون شهدا، پشتوانه مردمی و نیز رهبری های حکیمانه امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به عنوان ولی امر ملسمین جهان است.
امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: عمده ترین عامل پیروزی در صحنه های خطیر انقلاب از جمله در دوران دفاع مقدس، رهبری و تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی تصریح کرد: ولایت و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب در عصر حاضر در جامعه اسلامی برگرفته و ادامه راه ائمه معصومین(ع) و حضرت ولیعصر(عج) است.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: حضور پرشور رزمندگان، وحدت نیروهای مسلح و نیز رهبری امام راحل(ره) اصلی ترین عوامل پیروزی و موفقیت این عملیات بود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی شاهد انزوا و شکست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در منطقه خاورمیانه هستیم.
اکبر شالچی زاده افزود: با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، تمدن بزرگ اسلامی در آینده ای نزدیگ محقق خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها