فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

مخیله دشمن را هم رصد می کنیم

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و اهتزاز پرچم متبرک در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد، گفت: با اشراف اطلاعاتی، آماده مقابله با تهدیدات دشمنان هستیم.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۲۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی،با اشاره به توطئه های دشمنان و میزان آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخگویی به تهدیدات احتمالی، گفت: الحمدالله خاصیتی که نیروهای نظامی ما در عرصه های مختلف دارند، مردمی بودن است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: نیروهای مسلح ما در اقصی نقاط کشور، حضور دارند و اشراف اطلاعاتی کامل بر کوچکترین تحرکات پیرامونی کشور و منطقه داریم.

وی، ادامه داد: با اشراف کامل اطلاعاتی، توانایی نیرویی و تجهیزاتی، توان عکس العمل متقابل و محکم تر در برابر هرگونه تهدیدی علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و تابع امر فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین برای حضور در صحنه های مورد نیاز می باشیم.

سردار محمدسلیمانی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه السلام ، تصریح کرد: ما حتی مخیله دشمن را هم رصد می کنیم و نیروهای مسلح ما اعم از؛ ارتش، سپاه و بسیج، آمادگی کامل دارند تا با توجه به توان بالقوه که در ملت ایران وجود دارد، از کشور و ارزش های اسلامی دفاع کنند.

وی، تأکید کرد: البته با توجه به اینکه مزدوران دشمنان در منطقه حضور دارند و ممکن است تحرکاتی از سوی آنها صورت گیرد، لازمه اشراف، حضور است که وجود دارد و آن عکس العمل سریع را برای هر مورد پیش بینی شده و یا نشده، باید داشته باشیم.

این یادگار دفاع مقدس، با اشاره به آمادگی رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و حضور بیش از دوسال آنها در حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور و مقابله با گروهک تروریستی پژاک، گفت: رزمندگان ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری نیز در آمادگی کامل بسر می برند و آماده اجرا اوامر فرمانده معظم کل قوا و انجام همه مأموریت های محوله هستند.

ارسال نظرات