در دیدار با امام جمعه مشگین شهر مطرح شد

سپاه آماده اجرای هر گونه ماموریتی است

فرمانده سپاه مشگین شهر در دیدار با امام جمعه مشگین شهر تاکید کرد: در راستای انجام ماموریت های سپاه پاسداران، این نهاد مقدس اماده اجرای هر گونه ماموریت در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۳۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر،به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مشگین شهر به همراه مسئولین شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دیدار انجام داده و از راهنمایی های امام جمعه شهرستان بهره مند شدند.

 در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه مشگین شهر به تشریح برنامه های سوم خرداد پرداخت و افزود: برنامه های سوم خرداد ماه از 31 اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در یادواره شهداء آغاز شده و تا سوم خرداد ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: در راستای انجام ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس اماده اجرای هر گونه ماموریت در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام قابل وصف نیست خاطر نشان کرد: درک ایثارگری های رزمندگان اسلام تنها با حضور در آن مناطق میسر است.

 وی افزود: ایثارگران و رزمندگان تنها با تکیه بر سلاح ایمان توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و افتخارات ارزشمندی را همچون آزاد سازی و فتح خرمشهر را تقدیم این نظام اسلامی کنند و امروز با تکیه بر این دستاوردها با افتخار اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران توانست با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و حتی یک وجب از خاک این کشور را به متجاوزین ندهد و این اقدام در نوع خود در طول تاریخ ایران بی نظیر است چرا که این پیروزی به برکت ایمان رزمندگان اسلام تحقق یافته است و امروز نیروهای مسلح با اقتدار کامل اماده پاسخ به زیاده خواهی دشمنان هستند.

 امام جمعه مشگین شهر با اشاره به دستاوردهای فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر درس های بسیار ارزشمندی تقدیم جامعه کرده است که از جمله این ها می توان به نقش بی بدیل ایمان، روحیه فداکاری، خلاقیت و ابتکار و معرفت بالای رزمندگان اشاره کرد که با اتکا به معرفت و بصیرت رزمندگان توانستیم به پیروزی دست یابیم و امروزه فلسطین که سال هاست در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده در نتیجه اعتمادی است که به وعده ها داده شده خداوند مبنی بر پیروزی آنان است مقاومت می کنند.

 وی ادامه داد: قطعاً در آینده نزدیک شاهد سقوط رژیم صهیونیستی خواهیم بود چرا که علائم آن به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.

 حجت الاسلام در پایان سخنان خود با مقایسه جنگ های گذشته و امروز گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه در مقابل جنگ نرم و فرهنگی قرار گرفته است که شدیدتر از جنگ های گذشته است چرا که در گدشته دشمن در روبرو قرار داشت اما امرز دشمن پنهان و نامرئی است لذا در صورتی که تابع ولایت فقیه باشیم می توانیم در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده و به پیروزی دست یابیم.

 

 

ارسال نظرات