خبرهای داغ:
رئیس کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

سوم خرداد از شاخص ترین روزها در تاریخ انقلاب است

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت سوم خرداد در تبریز با بیان اینکه خرمشهر در سایه رشادت مردم آزاد شد و سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از شاخص ترین روزهاست، گفت: امروز بقا و دوام نظام جمهوری اسلامی مرهون رشادت رزمندگان در آن روز است.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مصطفی افضلی فرد با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی آن شد در تاریخ دفاع مقدس و تثبت نظام جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: با فتح خرمشهر موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی تغییر یافت.

وی اظهار کرد: در این روز ضمن آزادسازی شش هکتار از مناطق جنوب شرق کشور ابتکار عمل به دست نیروهای خودی افتاد و با افزایش اقتدار سیاسی ایران، توان نظامی و سیاسی عراق شکست.

افضلی فرد به سوال برخی از جوانان در خصوص آزادی خرمشهر و صلح نکردن ایران پس از آن با عراق اشاره و بیان کرد: اگر ایران صلح را می پذیرفت باید متجاوز شناسایی و تنبیه، خسارت تعیین و صلح تضمین می شد که آن ها حاضر به آن نبودند.

این نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار تلاش داشت با مطرح کردن صلح ابتکار عمل را از ایران بگیرد تا عراق با تجدید قوا و تجهیز کامل بتواند منطقه نفت خیز ایران و در واقع شریان کشور را به دست گرفته و در هر فرصتی از آن به نفع خود استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امام راحل آن زمان حاضر به صلح نشد علتش آن بود که نخواست ایران به سرنوشت بلندی های جولان دچار شود که هم اکنون نیز در اشغال رژیم صهیونیستی است.

آیین گرامیداشت سوم خرداد به همت سازمان بسیج کارمندی آذربایجان شرقی در اداره استاندارد این استان برگزار شد که در آن افضلی فرد به سوالات شرکت کنندگان در آن پاسخ گفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها