فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز

دنیا با آزادسازی خرمشهر ما را باورکرد

کد خبر: ۸۵۲۱۶۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

دنیا با آزادسازی خرمشهر ما را باورکرد/ پاسداران انقلاب اسلامی یاران سوار بر کشتی نجات امام حسین(ع) هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار علی استادحسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه  و مناسبت روز سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع)،اظهارداشت: پاسداران انقلاب اسلامی یاران سوار بر کشتی نجات امام حسین(ع) هستند و همواره پیرو راه این امام قدم بر می‌دارند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با عنوان اینکه پاسداران این سرزمین با امام حسین (ع) عهد بسته اند گفت:پاسداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با شعار " هیهات من الذله" پیرو راه امام و شهدا هستند.
استاد حسینی با با یادآوری اینکه در این شرایط دشوار که دشمنان به جنگ نرم روی آورده اند گفت: باید در دفاع از کشور و ارزشهای اسلامی جانانه دفاع کرد و امروز اگر انقلابی مانده به برکت خون شهدایی است که جان خود را در راه کشور فدا کردند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تاکید بر اینکه دشمن امروز درصدد است از طریق فشار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مردم را از پای بیاندازد تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی اجازه نخواهند داد این انفاق بیافتد و دشمن باید بداند که مردم کشور همواره با پیروی از مقام معظم رهبری راه شهیدان انقلاب را ادامه می دهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان اسلام پشت دروازه های خرمشهر رسیده بودند صدام اعلام کرد که اگر خرمشهر توسط ایرانی ها فتح شود کلید بصره را تحویل می دهم.

 سردار استاد حسینی ادامه داد: در آزادسازی خرمشهر جوانان از امدادهای الهی بهره‌مند شدند
و رزمندگان آنچه در توان داشتند را به منصه ظهور گذاشتند و نتیجه رشادتها فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ شد.

این مسئول اظهارکرد:حماسه های رزمندگان باعث فتح خرمشهر شد و اگر خرمشهر از صدامیان بازپس گرفته نمی‌شد دنیا ما را باور نمی‌کرد.

سردار استاد حسینی عنوان کرد: وقتی خرمشهر آزاد شد دشمنان به بزرگی ایران پی بردند و  لیبرالها و آزادی خواهان و همچنین بازرگان با طرح ایت سوال که چرا پس از فتح خرمشهر جنگ ادامه پیدا کرد؟

این مسئول ادامه داد: ملت ایران هیچ وقت زیر بار ظلم نرفته و نمی رود و طبق فرموده امام عزیزمان ما از همه مظلومان در یمن، فلسطین و عراق دفاع می کنیم.
دنیا با آزادسازی خرمشهر ما را باورکرد/ پاسداران انقلاب اسلامی یاران سوار بر کشتی نجات امام حسین(ع) هستند

سردار استاد حسینی تاکید کرد: ما جنگ طلب نیستیم و زیربار ظلم نمی رویم و با دشمنان اسلام قصد آشتی و دوستی نداریم و اگر در مقابل دشمن در منطقه ایستادگی نکنیم باید در خانه های خود با دشمن بجنگیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما همواره از مظلوم دفاع می کنیم و بر ظالم می تازیم چرا که در حال حاضر مظلومان جهان چشم انتظار یاری ما هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها