بمناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

آیین پاسداشت رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر مراسم پاسداشت رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۷۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام سجاد(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم پاسداشت رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،مسئولان ولی فقیه در سپاه و پادگان شهید مدنی ،فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه عشایری ،جانشین فرماندهی و کارکنان پادگان شهید مدنی اصلاندوز ،بسیجیان گردانهای بیت المقدس سپاه ناحیه عشایری،خواهران بسیجی و دیگر اقشار در محل مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

در این مراسم سرگرد "محرم بنیادی" فرمانده بسیج عشایری استان ضمن خیر مقدم گویی سالروز حماسه سوم خرداد و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و به بیان مختصری از ایثار و فداکاریهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز هم ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت امام سجاد(ع) و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد:ایثارگران و رزمندگان و جانبازان و شهدا حقیقتا تمام هستی خود را در راه حق و حقیقت گذاشتند که تجلیل از مقام شامخ این عزیزان برای تک تک ما لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه "وأعدوا لهم ما استطعتم" امروز در جبهه های اقتصاد مقاومتی و حفظ حجاب زنان و دختران است افزود:جنگ هشت سال دفاع مقدس تمام شده است اما جنگ امروز جنگ اقتصادی و جنگ نرم و ماهواره ای است که به برکت جمهوری اسلامی و رهبری آگاه مقام معظم رهبری و با حضور جوانان و نخبگان علمی جامعه در این راه هم موفق بوده ایم و در آینده نیز پیروز خواهیم شد.

پخش کلیپ،بیان خاطرات دوران جنگ توسط "حیدر دیده بان" رزمنده هشت سال دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر و همچنین تجلیل و اهدای هدایا به دو رزمنده و پیشکسوت بسیجی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات