سیزدهمین یادواره شهدای حوزه شهید نواب صفوی سردابه در گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر سیزدهمین یادواره شهدای حوزه مقاومت شهید نواب صفوی سردابه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر سیزدهمین یادواره شهدای حوزه مقاومت شهید نواب صفوی سردابه ، با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، در مسجد چهارده معصوم(ع) روستای خیارک از توابع دهستان سردابه برگزار شد.
در این یادواره زنجانی فرماندار اردبیل طی سخنانی با گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر، ضمن تشریح چگونگی پیروزی خرمشهر، اقتدار و امنیت امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: شهدا انسان های والایی بودند که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص برای سرزمینمان جنگیدند و ما امروز این چنین در آرامش زندگی می کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه ییلاقی خیارک از نظر جمعیتی و قطب دامپروری منطقه ای بسیار مهم برای اقتصاد استان می باشد افزود: وابستگی این روستای مهم بعد از نعمت سلامتی، آب شرب است که اولویت اول دولت در سال جدید رسیدگی به مشکل آب شرب این روستا می باشد، چراکه رسیدگی به این مشکل روستا برای رونق اقتصادی استانمان کمک بزرگی خواهد نمود.
فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه احداث مدرسه شش کلاسه خیارک، کتابخانه خیرین، خانه بهداشت به متراژ 4 هزار متر و کلنگ زنی ورزشگاه روستای خیارک در آینده نزدیک عملی  خواهد شد، از مطالعه و طراحی سد مهم و حیاتی نشته رود برای روستای خیارک و روستاهای اطراف خبر داد و کفت: این طرح امسال با هزینه ی 800 میلیون تومان نهایی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حیدری هم در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به اینکه دین با خون باقی می ماند، عزت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جانفشانی های شهدایمان دانست و و بر ادامه راه شهدا و امام شهدا تأکید کرد.
پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار