بسیج کارگری
مدیر عامل شرکت تهران بتون:

برای حمایت و استفاده ازتولیدات داخل کشور فرهنگ سازی لازم است

هوشنگ خلفوندی افزود: برای حمایت و استفاده ازتولیدات داخل کشور فرهنگ سازی لازم است. همچنین باید جلوی واردات بی رویه وکالای‌های مشابه ساخت داخل وکالای قاچاق گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۸۵۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش بسیج نیوز سید هوشنگ خلفوندی مدیرعامل شرکت تهران بتون در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج کارگری کشور گفت:کارگران شریف و زحمتکش می‌توانند با افزایش بهره‌وری، کاهش ضایعات و بالارفتن تولید نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی در خصوص نقش عمده کارگران  و شهدای عزیز در ایجاد انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی واقتصادی بیان داشت: همانگونه که در شکل‌گیری و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از آن نیز در سال‌های دفاع مقدس کارگران عزیز  در خط مقدم جبهه قرارداشتند، در حال حاضر هم باید در خط مقدم تولید حضوری فعال و پر شور داشته باشند و با افزایش سطح آگاهی علمی و استفاده از فنآوری روز دنیا در جهت تولید و بهره‌وری بیشتر نقش داشته باشند.

خلفوندی اظهار کرد: همانطور که میدانیم دنیای استکبار سالها است که به طروق گوناگون و از جمله اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه سعی در ضربه زدن به انقلاب و آرمان‌های آن دارد.

وی گفت: وظیفه ما است که با بالا بردن دانش و فن‌آوری تولید با خودداری از مصرف کالاهای لوکس وارداتی در جهت استقلال اقتصادی گام بر داریم و با بالا بردن کیفیت کالا‌ها و تولیدات داخلی با هزینه کمتر در همه عرصه‌ها  میزان وابستگی کشور را به اقتصاد دنیای غرب کاهش دهیم.

خلفوندی افزود: برای حمایت و استفاده ازتولیدات داخل کشور فرهنگ سازی لازم است. همچنین باید جلوی واردات بی رویه وکالای‌های مشابه ساخت داخل وکالای قاچاق گرفته شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در جهت کاهش قیمت تمام شده محصولات ساخت داخل با استفاده از تکنولوژی روز تلاش بیشتری شود همچنین حمایت های لازم  و برداشتن موانع از سر راه تولید،  از قبیل مالیات، ارزش افزوده و تسهیلات کم بهره توسط دولت انجام گیرد.

مدیر عامل شرکت تهران بتون در پایان خاطر نشان کرد: بسیج کارگری همانگونه  که همواره در میدان بوده می‌بایست همچنان حضور خود را پرشور تر از گذشته حفظ نماید تا قله‌های علم و دانش در زمینه‌های مختلف فتح شده وایران اسلامی عزیز از تمامی وابستگی‌های دنیا غرب رها شود.

خلفوندی همچنین تصریح کرد: بسیج کارگری بایستی در جبهه تولید الگو ونمونه باشد.سپردن کارهای سخت وحساس به نیروهای بسیجی و به نتیجه رسیدن مسئولیت‌های محوله بر آنان موجب تقویت فرهنگ بسیجی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار