صبحگاه مشترک در شهرستان کوهرنگ برگزار شد

صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز سوم خرداد ماه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان عشایر و محلات، بسیج اقشار کارمندی و کارگری، فرماندار و بخشدار در سپاه ناحیه کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۱۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید یزدانی هدف از برگزاری این برنامه را گرامیداشت سالروز سوم خرداد ماه و روز ایثار و مقاومت و بزرگداشت یاد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد .

حجت السلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی، امام جمعه شهرستان کوهرنگ در ابتدای این برنامه ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سال گفت: اجر شما مجاهدین در راه خدا بیش از آن چیزی است که در تصور ما می گنجد و خداوند بهشت و رحمت خود را برای ما و شمایی قرار داده که در مسیر او جان فشانی و ایستادگی کنیم.

حجت السلام طباطبایی در ادامه سخنان خود افزود: امروز جامعه ما و ملت ما در مرتبه اعلاء بصیرت هستند که با چشم سر و چشم عقل اتفاقات اطراف خود را مشاهده و نتیجه گیری می کنند و می دانند که اتکا به ابر قدرتهای غربی سرنوشتی بهتر از مصر امروز نخواهد داشت و اتکا به ابرقدرتها نتیجه چیزی است که در کشورهای اطراف ما اتفاق افتاده است.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در جمع بسیجیان اظهار داشت: محبوبترین چیز نزد پروردگار قطره خونی است که در راه خدا ریخته شود، خون شهید محبوبتربن چیز در نزد پروردگار است و افتخار ما جان فشانی در راه خدا و اطاعت و رهبری از ولایت فقیه است.


ارسال نظرات