خبرهای داغ:
فرماندار تبريز:

ادعاي اجبار مردم براي حضور در آئين استقبال رئيس جمهور مضحك است

خبرگزاري بسيج: فرماندار تبريز در نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي، ادعاي برخي ها مبني بر اجبار مردم براي حضور در آئين استقبال رئيس جمهور، اين ادعا را مضحك خواند و گفت: مگر مي شود كسي را به زور براي آئين استقبال آورد.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۴۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، رحيم شهرتي فر با خنده دار توصيف كردن ادعاي برخي ها مبني بر موظف ساختن حضور افرادي از شهرستان ها، ادارات و مدارس براي حضور در آئين استقبال از رئيس جمهور، تصريح كرد: تعطيل نبودن اداره ها، كارخانه ها، مدرسه و دانشگاه جزو سياست هاي كلي بوده و به مردمي بودن استقبال از رئيس جمهور تاكيد داشتيم ولي دانش آموزان و شهرستاني ها هم جزو مردم هستند كه رئيس جمهور خود را دوست داشته و خودجوش در اين آئين حضور داشتند.

وي با تاكيد به اينكه كاش عينك بدبيني را از چشم خود برداشته و زيبايي ها را به تصوير بكشيم، افزود: استقبال پرشور مردم مصداق كامل همدلي و همزباني ملت و دولت  بود كه مهر تاييدي بر دولت تدبير و اميد به شمار مي رود و آذربايجان شرقي و تبريز در اين آئين نيز همچون ديگر بخش ها سرآمد كشور بودند.

نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي ظهر امروز با حضور جمع زيادي از خبرنگاران رسانه هاي مختلف استان، در محل فرمانداري تبريز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها